• pillan3

Helkroppstråden

Mysigast skrev 2014-02-14 00:21:09 följande:
    Du verkar spänstig du ;)
    Det är jag ;)
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-14 00:21:37 följande:
    Trodde inte att jag skulle få se något av din läckra kropp idag!Flört
    Men du vilken tur jag hade då, hade inte tippat en så härlig bild...som att vinna på lotto typ, är bra att du kryssar, hoppas du har något bra nummer till Jokern!Hjärta
    En 6 enkel 6 är mitt nummer till jokern....hahahaha
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    läppar skrev 2014-02-14 01:20:09 följande:
    Åh, pillerill är vaken, kanske du har en skön sängfösare till en svältfödd? :P

Drömmer

Om jag lovar att skriva något riktigt snällt efteråt? Oskyldig  {#emotions_dlg.flower}

God natt

• pillan3

• pillan3
    Anton Chigurh skrev 2014-02-15 00:32:23 följande:
    HER...RE...GUD, heart9Gummanheart9 du är en sån osannolik och sensuell skönhet att oavsett vilka kommentarer jag skriver, oavsett vilka superlativer jag tar till, så blir det en droppe i havet, inget jag skriver kommer kunna göra din skönhet och utstrålning rättvisa. Så vacker ÄR du. 

Du, heart9Gummanheart9 är den mest unika kvinna jag har träffat, att du dessutom gjort mig till den lyckligaste mannen i universum, det är nåt jag tackar alla gudar som finns för, och jag tackar alla gudar som inte finns för samma sak. 

Ibland...så passar två saker hyfsat bra ihop, och ibland så passar två saker väldigt bra ihop, och någon enstaka gång varje århundrade, så passar två saker så bra ihop....att tiden stannar. Bokstavligt  talat.

Puss ....och igen. 

DIN Anton
    Åååå, va söta ni är Hjärta 
  • pillan3

• pillan3

• pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-16 23:17:42 följande:
    Den munnen var en vacker avslutning!Hjärta
    Hejdå Pillan!Flört
    På återseende grottis Hjärta 
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 08:31:47 följande:
    Kyss Lust att hänga med på en löprunda idag??

Vilket ögongodis så här på morgonkvisten Drömmer
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 08:48:32 följande:
    Tack för det Pillan!! Det är ju ändå måndag Kyss

Kanske stämmer, men jag drömmer ju om det varje natt så lite erfarenhet borde väl det ha gett mig Flört..... Var inte du en Greyhound förresten?
    Vadå? Är det alltid ögongodis på måndagar? Har jag missat det? Varför har ingen som sagt det? SkrikandesFlört Typiskt!! 
Svar på tråden Helkroppstråden