• pillan3

Helkroppstråden

Anonym (Dacke) skrev 2014-02-13 04:15:32 följande:

En badrumsbild till
    Åh, jösses! Vilken snygg kropp och så har du tatuering Drömmer Skrattande
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3

Oj, vilken trevlig kväll det blev med så många fina herrar här inne Drömmer

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Anonym (Dacke) skrev 2014-02-13 21:38:33 följande:

Tänk om det ändå fanns en kvinna där som kunde pilla pilla killa mig på ryggen...
    Var det ett rop på mig? Tungan uteDrömmer Naglarna finns här och du har en snygg rygg...Flört
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-13 22:19:20 följande:

Japp...den högra är du och den vänstra jag!
    Men vafan grottis, har du missat att jag är svarthårig Tungan uteFlört trodde du var lika detaljskadad som jag Obestämd Hjärta
  • pillan3
    Dress skrev 2014-02-13 22:32:21 följande:
    Jag innefattade hela kvinnosläktet i mitt svar. Tar för givet att alla är lika tacksamma som jag :D
  • pillan3
    Dress skrev 2014-02-13 22:42:23 följande:
    Nej, det är ju dags för sängen snart så...
    Snygg kropp 
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-13 22:53:08 följande:
    Haha...lovar har inte missat något...är det någon kropp jag vet hur den ser ut ÖVERALLT så är det din!Hjärta
    Jag har en teori, är nog den som gjort konstverket som hade slut på svart och fick ta gult...som du ser så var rött redan upptaget på en annan kvinna då trollets intelligens var i fokus här!Flört
    Hahahahaha

Too much details, grottis Cool finns nog delar du missat Oskyldig
    Ja men den teorin stämmer säkert Flört
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-13 23:11:01 följande:
    Haha...sorry, du har rätt. Vet på rak arm några ställen som jag inte har sett...bla bakom öronen!FlörtHjärta
    Hahahahahahahahahahahahah
    Cool
  • pillan3

Natt bild 

• pillan3
    läppar skrev 2014-02-14 00:00:28 följande:
    Lite gött bensprattel o så kvickt fram med kameran? Drömmer

En på lager bild Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden