• pillan3

Helkroppstråden

Dress skrev 2014-02-20 09:17:25 följande:
    Whoops! Glömde bilden ;D
    Va snygg du är {#emotions_dlg.flower}
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    fialotta85 skrev 2014-02-20 09:58:12 följande:
    Snygg kropp du harSolig
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3

• pillan3
    MrGo01 skrev 2014-02-20 11:58:57 följande:

Du har en mycket vacker kropp pillan
    Tack så mycket Kyss
    Nymulen skrev 2014-02-20 12:08:32 följande:
    [quote=72564545][quote-nick]pillan3 skrev 2014-02-20 11:52:39 följande:[/quote-nick][/quote]
    Alltid lika skön att se på. Godbiten
    Tack själv godbiten Drömmer
    Dress skrev 2014-02-20 12:09:15 följande:
    Alltid lika snygg Pillan! {#emotions_dlg.flower}
    Tack så mycket {#emotions_dlg.flower}
    straight arrow skrev 2014-02-20 12:09:40 följande:
    Vackert! Nu är det bara att släppa ned armarna också! OskyldigFlört
    Tack Kyss hahaha, det finns så många vackra kvinnor med fantastiska bröst i tråden, så jag överlämnar bröstvisningen till dom SoligSkrattande
    läppar skrev 2014-02-20 12:15:47 följande:
    Ok..

Flört

Okej?! Haha

• pillan3
    PPPs Spöke skrev 2014-02-20 17:12:51 följande:
    Hallå din roliga filur! Japp...PPP är både död och begraven! Fick ett meddelande medelande om att en viss underbar kvinna skulle ha postat en enorm vacker bild så jag blev att hemsöka tråden lite för att kontrollera om det var sant... Känns som att jag kan komma till ro och vandra över till andra sidan nu...jag har ju sagt och limmat på allt som går nu...vad mer finns det att göra liksom? Finns en sak som jag fortfarande gruvar mig över...vem fan är du...och är du man eller kvinna? Är du kvinna har jag missat en att limma på dig bara så att du vet!

Hjärta Du var tvungen att kolla lite mera i tråden, tack för kommentaren förut FlörtTungan ute
  • pillan3
    PPPs Spöke skrev 2014-02-20 20:45:18 följande:
    Foxy...inte så att jag tycker du rävar dig heller utan för att just du är så där foxy som en foxy bara kan bli på golvet...
    Tänker nog mer spinnande och fräsande katt men men!Flört
    Fattar inget...men det brukar jag inte göra annars heller brukar ju du påpeka!Tungan ute

Men vafan är du fortfarande här Tungan ute och har du skaffat konto också {#emotions_dlg.djavulsk} hahaha, Välkommen tillbaka!

Ska vi lägga in oss på rehab tillsammans?  
  • pillan3
    PPPs Spöke skrev 2014-02-20 21:07:35 följande:
    Hmmmm...tack ska du ha!!!!!Skrikandes

Bättre vi lägger oss i sängen...tror det är enda sättet vi båda är borta härifrån....Hjärta
    I samma säng alltså i samma hus...tror du fattar va??Solig
    Ska vi rehaba oss tillsammans då? Tänkte du vi skulle bli beroende av något annat? Drömmer
    Ända mot ända, kan inget hända! Men om något hänt, är det någon som på ändan har vänt!
    Ända mot ända, kan inget hända! Men om man vänder på steken, ja då blir det allvar i leken!!

• pillan3
    PPPs Spöke skrev 2014-02-20 21:53:33 följande:
    Haha...kalla det vad du vill bara du släpper till!Skrattande Öööö...beroende av att spruta och skjuta in lite!Drömmer

Asg...du är inte klok på en fläck...ursäkta det var visst något som kom från mig!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Är du beroende av att spruta och skjuta lite?! Tror det är dags att plocka bort vattenpistolerna Flört 
    Eller okej! Jag släpper till med att, medans du springer runt och sprutar och skjuter, så kan jag kolla tråden? Men dina blöta fläckar efter leken får du torka upp själv! Tungan uteCoolKyss
  • pillan3
    Anonym (Chica) skrev 2014-02-22 17:04:58 följande:
    Tack vännen! {#emotions_dlg.flower}

Hehe jag är väl en av de få som kommer vara hemma idag och sitta vid teven och datorn. Mina planer för ikväll gick i stöpet, då jag (vet inte hur), "sträckte" vadmuskeln, gör ont bara jag sitter ner... Fick halta hemObestämdTur att man har en massa öl hemma iallafallFlört
    Jag är också en av de få som kommer vara hemma ikväll Flört  hoppas du inte har för ont och ta det lugnt med ölen Flört{#emotions_dlg.flower}
  • pillan3
    Hannibal skrev 2014-02-22 17:40:41 följande:

Oj, jävlar vilka muskler  SkrattandeDrömmer
Svar på tråden Helkroppstråden