• pillan3

Helkroppstråden

Movit skrev 2014-02-24 13:11:26 följande:

Tvetydigt.....screw me eller nail me? Oskyldig
    Måste ju skruva fast dig i sängen, så du inte kommer någonstans Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Anton Chigurh skrev 2014-02-24 13:17:24 följande:
    Fan så vackert, Pilla, jösses alltså...Glad
    Åh, tack så mycket Anton....vet liksom inte varför, men dina kommentarer värmer så mycket Skrattande{#emotions_dlg.flower}
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Movit skrev 2014-02-24 13:45:37 följande:

Ånej....det behövs inte tro mig....har jag bara gott sällskap så lämnas inte sängen i onödan.
    Vilken tur Drömmer
    Ronga skrev 2014-02-24 14:27:27 följande:
    ohh en lätt puss på dom där goda läpparna pillan3! Skäms
    Åh, tar emot denna lätta pussen Skäms

• pillan3
    swed38 skrev 2014-02-24 17:44:42 följande:
    Superhet kropp du har!! Galet nice trosor...grr... Funderat på parfotografering någon gång? *harkel* ;)
    Tack Skrattande
    Hahaha...den frågan har jag fått ett par ggr FlörtSkäms hur hade du tänkt fotot skulle se ut då? Drömmer
  • pillan3

• pillan3
    Lahall skrev 2014-02-24 23:32:58 följande:
    [quote=72604445][quote-nick]pillan3 skrev 2014-02-24 22:45:32 följande:[/quote-nick][/quote]
    Gillar pillan
    Kyss
    swed38 skrev 2014-02-25 08:07:13 följande:
    Mmm...svårt att slita blicken från din läckra kropp! Ser lite extra sugen ut när du drar i trosan sådär...Kan jag hjälpa till med något? Solig
    Skulle verkligen behöva en tvätt/städ nisse FlörtTungan uteDrömmer du kan få gå naken och städa om det känns bättre? Flört

• pillan3
    swed38 skrev 2014-02-25 08:51:43 följande:
    Har inte städat naken förut, men låter lockade att testa ;) Har du "vätskedepå" redo och massageolja om jag skulle bli "stel" *harkel*  Solig Så är jag på!
    Har du inte Tungan ute men då kan det bli första gången, här hos mig då Drömmer
    Massageolja finns Drömmer äpple, vanlij och jordgubb doft (smak) haha
  • pillan3
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-02-25 09:01:10 följande:
    1 000000  Hjärta till en skönhet!
    Oj Skäms
    Blir ju generad av dig (samtidigt ser jag ut lite som ett frågetecken) SkämsSkämsFlört
    tillbaka till dig med många hjärtan HjärtaHjärta
  • pillan3
    swed38 skrev 2014-02-25 09:03:04 följande:
    Jag gillar att testa nya saker =) Så jag är på. Låter perfekt, då är jag på väg

Oj, du var inte svårflörtad att få hit för städning  Flört 
  • pillan3
    straight arrow skrev 2014-02-25 08:53:07 följande:
    Godmorgon, var det någon som behöver vårstädning?
    Japp, här behövs det en riktigt vårstädning DrömmerFlört
Svar på tråden Helkroppstråden