• pillan3

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-02-17 09:06:44 följande:
    Nej inte alltid. Idag kändes det bara väldigt  rätt....Jag är inte särskilt förutsägbar på det viset. Du kan teckna ett abonnemang mot lite hårt arbete...Oskyldig Då ingår sms-aviseringar och lite extra material "behind the scenes" så att säga....

När du säger det Anton så blir det ju så uppenbart. Att missa den hinten var ju lite som att inte se skogen för alla träden..

Ha en skön dag gamle vän

Åh, jag som inte tycker om att binda upp mig, eller jo det beror ju helt och hållet vilket bindande det är Cool
    Vad anses som hårt arbete? Du jobbar inte som säljare va? Hahaha..
    Jag som kund ska ju inte behöva jobba för att få ett abonnemang?  Det är ju säljaren! Eller? Tungan ute
    Men vad är uppsägningstiden? Tänkte om man ångrar sig Flörtvad har du för utbud? 
    Glöm inte bort sen, att kunden alltid har rätt!! Haha
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 09:38:56 följande:
    Jag är expert på att binda upp kunder och känner till de flesta och bästa knepen som jag vet exakt hur man kombinerar bäst. Du har rätt. Jag är ingen säljare. Min talang är mer kopplad till att skapa tjänster som är så eftertraktade att efterfrågan blir större en utbudet. Det är då man kan få kunden att göra nästan vad som helst för att få ta del av den magi som jag erbjuder. Uppsägningstider existerar inte, aldrig träffat någon som sagt upp mina tjänster. Kom ihåg att leverantören alltid har rätt när det finns mängder av kunder som står i kö för att få ta över din plats på kundlistan....

Cool
    Har du alla tjänster i ditt utbud?  Är faktiskt på jakt efter en trädgårdstomte/poolskötare! Något som du kan erbjuda? Du ska helst ha erfarenhet Tungan ute 
    Oj, stod jag redan på kundlistan? Utan att ha skrivit avtal! Det var inte mycket jag behövde jobba för att få en plats Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 10:07:08 följande:
    Nej, du är bara i offertstadiet lilla vän.... man kan säga att jag är en helhetsleverantör av sensoriska tjänster. I det ingår inte poolskötsel, tomteuppdrag såvida det inte finns en direkt koppling till kärnaffären, rörarbeten, snickerier eller andra arbeten som normalt täcks av rut eller rot. 

Ditt behov verkar lite spretigt. Tror du behöver tänkta till några gånger till kring vad det är du egentligen behöver och återkomma när du insett vad det är du egentligen behöver. Annars kan kanske det är en butler du behöver, tror den typen av farbröder fixar det mesta som en traditionell trädgårdstomte kan bidra med för ensamma hemmafruar...Cool
    Offerstadiet? Det låter spännande Oskyldig erbjuder rut? Fan va bra! Skulle faktiskt behöva en städare också..hahaha Flört
    Jag vet precis vad jag behöver! Ingen tvekan om det! Men börjar fundera på om du har det i ditt utbud!  Tungan ute
    Ensamma hemmafruar?! Hahaha! Ensam i mitt hem menar du?!  
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 10:43:39 följande:
    Du får nog läsa mitt inlägg lite noggrannare Pillan. Du missade ett INTE, innan frasen om rut, rot och hantverksjänster etc....Du betalar genom ett hundraprocentigt engagemang och nära samarbete med mig.  Så vad är det du behöver som du är osäker på om jag kan erbjuda?
    Hahaha
    Dom tjänster som inte inkluderas i rut och rot har redan Göstan fixat med glans, så nu återstår sedvanligt arbete Cool
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 14:32:51 följande:
    Herregud, har du Göstan på kontoret?? Beställt honom från Corporate Express?
    Jag har Göstan med mig precis överallt i trygg förvaring! 
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 17:08:03 följande:
    Verkar som att du är en tjej som tänkt på alla eventualiteter
    Klart jag har! Man ska ju ta tillfället när det ges Drömmer
  • pillan3

Lägger upp repris då! Nattens bild igen 

• pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 17:38:20 följande:
    Mmmm.... ser skönt ut på något vis.....haha...Före eller efter Göstan?

Det var fan vad man behövde vänta på att det skulle hända något här.... Men till slut minsann. Trägen vinner eller nåt. Det var ju en jäkla lyx att få se dig äpplet! Säkert ett halvår sedan sist....Kyss Vackert och lockande....
    Hahahaha...ja du! Det får man aldrig veta Flört 
    Anonym (Mm) skrev 2014-02-17 17:53:11 följande:
    pillan3
    jätte fina läppar. du värkar kåt ??
    Tack...haha, nu förstår jag varför vännerna säger; men pillan sluta med ditt kåt flin! Tungan ute

• pillan3
    Anonym (Chica) skrev 2014-02-17 18:22:21 följande:
    Fiin!

Tack och detsamma {#emotions_dlg.flower}
  • pillan3
    Karios skrev 2014-02-18 13:09:51 följande:
    Länge sen sist. Just därför. Rykande färsk bild från gymet.

Annars är det mesta... helt nytt. Nyseparerad, nyinflyttad, nyrakad, nytränad och nyduschad. Mår alltigenom prima faktiskt.

Eder K
    Oj Skrattande snygg kropp Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden