• Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

villaste skrev 2015-01-01 18:30:04 följande:
    Ja du kanske struntar i det (läs inte då) men jag fick frågan vad som hände med honom, iom att vi träffades här, tyckte jag att frågan e normal att ställa

Sen behöver du inte vara avis på att jag är nåns bästa, kan ju inte jag hjälpa smile5.gif

Nä nu var jag lite elak kanske, men har svårt när folk ger sig på andra utan anledning
    Hahahaha....jaja...jag ger upp nu...hahaha
  • Aros02
    villaste skrev 2015-01-01 19:38:50 följande:

Ehh va? Förlåt att jag frågar, men har du supit bort för många hjärnceller i nyårsfirandet? Menar inget elakt, men du verkar väldigt väldigt konstig

Om du inte förstår nåt annat så försök förstå detta.

Att diskutera sängparners offentligt är brist på integritet oavsett orsak. Förstår du?
  • Anonym (NT)

Oj här har man missat drama ;) Skönt att jag inte var inblandad för en gångs skull :P Gott nytt år på er allihopa! Puss puss

• Aros02
    Anonym (NT) skrev 2015-01-01 20:16:08 följande:

Oj här har man missat drama ;) Skönt att jag inte var inblandad för en gångs skull :P Gott nytt år på er allihopa! Puss puss

Hehe!

Om jag inte minns fel så var du själv huvudperson i ett sånt ganska nyligen! ;)

Gott nytt år!
  • Anonym (JangoFett)

Så vi får sluta med drama, och bara vara smakfullt avklädda istället. :D

• Anonym (NT)

Det var väl kanske det jag menade med "för en gångs skull" hörru. Sen att det råkade vara så att jag var otroligt uttråkad den kvällen och bara satt och skrattade för mig själv åt alltihop är ju en annan femma ;) Måste ju roa sig på nåt sätt! Er diskussion kändes inte riktigt lika roande!

Aros02 skrev 2015-01-01 20:19:17 följande:
    Hehe! Om jag inte minns fel så var du själv huvudperson i ett sånt ganska nyligen! ;) Gott nytt år!

• Aros02
    Anonym (NT) skrev 2015-01-01 20:23:51 följande:

Det var väl kanske det jag menade med "för en gångs skull" hörru. Sen att det råkade vara så att jag var otroligt uttråkad den kvällen och bara satt och skrattade för mig själv åt alltihop är ju en annan femma ;) Måste ju roa sig på nåt sätt! Er diskussion kändes inte riktigt lika roande!

Beror ju på hur man ser på saker och ting om det är roande eller inte men visst finns det ett allvar också.

Respektlös jargong i ett offentligt rum om en person som finns närvarande är inte snyggt helt enkelt.
  • Anonym (NT)

Fast dra inte in mig i det här nu också. Jag är inte inblandad och så ska det förbli. Du får inget medhåll från mig i detta.

Aros02 skrev 2015-01-01 20:35:32 följande:
    Beror ju på hur man ser på saker och ting om det är roande eller inte men visst finns det ett allvar också. Respektlös jargong i ett offentligt rum om en person som finns närvarande är inte snyggt helt enkelt.

• Anonym (Jane Doe)
    Anonym (NT) skrev 2015-01-01 20:23:51 följande:

Ja, då är det ju ställt utom tvivel att dina bilder är snyggare än du är trevlig.