Helkroppstråden
Sen behöver du inte vara avis på att jag är nåns bästa, kan ju inte jag hjälpa

Nä nu var jag lite elak kanske, men har svårt när folk ger sig på andra utan anledning
Äsch sluta tjaffsa! Kramas mera
Ehh va? Förlåt att jag frågar, men har du supit bort för många hjärnceller i nyårsfirandet? Menar inget elakt, men du verkar väldigt väldigt konstig
Oj här har man missat drama ;) Skönt att jag inte var inblandad för en gångs skull :P Gott nytt år på er allihopa! Puss puss
Oj här har man missat drama ;) Skönt att jag inte var inblandad för en gångs skull :P Gott nytt år på er allihopa! Puss puss
Så vi får sluta med drama, och bara vara smakfullt avklädda istället. :D
Det var väl kanske det jag menade med "för en gångs skull" hörru. Sen att det råkade vara så att jag var otroligt uttråkad den kvällen och bara satt och skrattade för mig själv åt alltihop är ju en annan femma ;) Måste ju roa sig på nåt sätt! Er diskussion kändes inte riktigt lika roande!
Det var väl kanske det jag menade med "för en gångs skull" hörru. Sen att det råkade vara så att jag var otroligt uttråkad den kvällen och bara satt och skrattade för mig själv åt alltihop är ju en annan femma ;) Måste ju roa sig på nåt sätt! Er diskussion kändes inte riktigt lika roande!
Fast dra inte in mig i det här nu också. Jag är inte inblandad och så ska det förbli. Du får inget medhåll från mig i detta.