• Anonym (ingen alls)

Är helt ensam till Julafton

Spelar kanske inte någon roll då jag är ensam alla dagar
    om året med, men just Julafton gör spec Ont! 

Nej jag har ingen, ingen alls!
    Ville bara skriva av mig.
    God Jul 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-24 16:09
    Ni är bäst...alla ni som har skrivit till mig å ni som har bjudit mig
    jag är glad att jag skrev denna tråden även om jag tvivlade i början....

Den som undra vem jag ringde....jag ringde en vän som tyvärr redan åkt så klart
    o den andra låg med kräksjukan.....

Det är inte att jag inte har vänner idag på julafton som svider, vänner har jag ( inte dom på facebook)
    Det är mest familj jag saknar...mamma död, ingen pappa el syskon, igen mormor el morfar inga kusiner...
    Julen är ju mest för familj....!!!!!!

Jaja.....jag har ialla fall städat och gjort mig fin, smink o bästa kläderna på:)
    jag får väl vara tacksam, jag har en fin bostad, ok med pengar, o en fin bil, jobbar på h&m viktigast är att jag är frisk snäll o omtänksam:)

Nu ska jag dricka lite vin:) o kolla på film:)

Även då jag inte känner er så vill jag Tacka föratt ni finns o tagit tid att skriva:) God jul till er från mig. Kram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-24 21:21
    Hej mina kära familjelives-vänner.... Är såååå glad över att julafton är över...för mig är den de iallafall
    Åååååå fy va den har varit jobbig, även om jag försökt göra de bästa ut av den
    men va fan...hur kan man göra de bästa ut av Julafton när man är själv...om man nu inte vill vara själv.....

Ny år ska jag med jobbar kompisar, vill inte då dom är rätt så ytliga men va fan jag vill inte vara själv
    spec vid tolvslaget!!!!!

Nää mina kära nästa år ska de banne med vara annorlunda (hoppas d).....!

Men måste säga...utan er hade denna ångest fyllda dagen varit värre...
    Tack Tack... Jag önska att jag kände er jag undrar ibland ( Vem är denna person som skriver så snälla saker)

Ni är guld värda!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 16:04
    Ja om tre måander blir väl en av dom mest lästa här igenGråter
    Men tänkte att denna gången att man kunde kanske fira tillsammans på RIKTIGT denna gången
    nån mer som vet att dom blir ensam i jul?Hjärta

• Svar på tråden Är helt ensam till Julafton
  • Anonym

Sen att jag väljer att vara anonym är mest för att jag inte vill skylta med att det är så illa att jag måste äta ångestdämpande på julafton, det är mest det som är tabu.

• Orcha

Får jag dela med mig av något väldigt fint som hände alldeles nyss?

Jag har dragit på att åka till macken för att handla ägg och cig hela dagen men alldeles nyss åkte jag iallafall dit.
    Det var en mening med att dra ut på det för när jag kommer in på macken så sitter en jultomte och dricker kaffe i godan ro. Ingen sån med lösskägg utan en "äkta" stor varm tomte.
    Han ställer ner koppen och reser på sig, tittar rakt på mig, ler och önskar god jul med en riktigt mörk tomeröst.

Då kände jag bara WOW!
    Tomten finns på riktigt!
    Tomte

Jag har aldrig blivit sviken av mitt täcke. I <3 täcke.
  • Flashbulb
    Orcha skrev 2012-12-24 15:24:57 följande:
    Får jag dela med mig av något väldigt fint som hände alldeles nyss?

Jag har dragit på att åka till macken för att handla ägg och cig hela dagen men alldeles nyss åkte jag iallafall dit.
    Det var en mening med att dra ut på det för när jag kommer in på macken så sitter en jultomte och dricker kaffe i godan ro. Ingen sån med lösskägg utan en "äkta" stor varm tomte.
    Han ställer ner koppen och reser på sig, tittar rakt på mig, ler och önskar god jul med en riktigt mörk tomeröst.

Då kände jag bara WOW!
    Tomten finns på riktigt!
    Tomte
    =)=)

annars kan du följa tomten live. just nu i tyskland.
    www.flightradar24.com/SANTA1
  • Orcha
    Flashbulb skrev 2012-12-24 15:27:05 följande:
    =)=)

annars kan du följa tomten live. just nu i tyskland.
    www.flightradar24.com/SANTA1
    Min laptop fixar inte att öppna din länk men jag tror dig.

Jag är fortfarande helt tagen av min tomte-upplevelse
  • Anonym

Nu fick det bli en sobril :(
    Måste sluta gråta.

• Orcha
    Anonym skrev 2012-12-24 15:51:55 följande:
    Nu fick det bli en sobril :(
    Måste sluta gråta.
    Du må vara ensam där du är just nu men du är inte ensam att ha det som du har det, om det kan vara till någon tröst.
    Solig
  • Anonym (ingen alls)

Ni är bäst...alla ni som har skrivit till mig å ni som har bjudit migDrömmer
    jag är glad att jag skrev denna tråden även om jag tvivlade i början....

Den som undra vem jag ringde....jag ringde en vän som tyvärr redan åkt så klart
    o den andra låg med kräksjukan.....

Det är inte att jag inte har vänner idag på julafton som svider, vänner har jag ( inte dom på facebook)
    Det är mest familj jag saknar...mamma död, ingen pappa el syskon, igen mormor el morfar inga kusiner...
    Julen är ju mest för familj....!!!!!!

Jaja.....jag har ialla fall städat och gjort mig fin, smink o bästa kläderna på:)
    jag får väl vara tacksam, jag har en fin bostad, ok med pengar, o en fin bil, jobbar på h&m viktigast är att jag är frisk snäll o omtänksam:) 

Nu ska jag dricka lite vin:) o kolla på film:)

Även då jag inte känner er så vill jag Tacka föratt ni finns o tagit tid att skriva:) God jul till er från mig. Kram 

Svar på tråden Är helt ensam till Julafton