• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos

Rfsu? Inte spök om det är inom tiden

babylängtan20 skrev 2013-03-26 23:14:38 följande:
    tror de är spök :(

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-03-27 08:06:04 följande:
    Rfsu? Inte spök om det är inom tiden
    ja de är rfsu :P  åh hoppas verkligen inte :)
  • Gudinnan

Här går det väl ok .
    Halsbrännan tickar på svärmor skrattade och frågade mig om jag var gravid.
    Hmmm nåja vi få se .
    Inga andra symtomer än att jag är en bitter f just nu jösses halsbränna och lite yr kännsla .   

Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-03-27 14:16:03 följande:
    ja de är rfsu :P  åh hoppas verkligen inte :)

Fast dom röda mäter ju på rätt höfa nivåer, så med ett känsligare test borde du ju se -iaf m morgonkiss.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20

fan vad jobbit med mensvärk och bm säger bara de är normalt de kan va så efter ett missfall.. kul att aldrig bli tagen på allvar..

aja sjukt jobbigt alla one step gav spökstreck :/ neg på billiga testers stickor.. vet inte ens vart ja är i cykeln hur långt ja passerat ägglossningen eller hur nära bim är eller nåt sånt :( vill bara kroppen ska återställa sig igen :(

• Pommac

Grattis MissKaos! Vad roligt! 

Här fyller jag år idag. Har bim idag också. Glömde helt bort att testa i morse (Kom hem från vår bröllopsresa i natt). Men jag testade igår och det var negativt. Får se om jag orkar hålla mig ett tag så kanske jag testar senare idag. Men jag känner inga symtom på nåt. Varken på mens eller på grav. 

• Gudinnan
    Pommac skrev 2013-03-30 10:15:43 följande:

Här fyller jag år idag. Har bim idag också. Glömde helt bort att testa i morse (Kom hem från vår bröllopsresa i natt). Men jag testade igår och det var negativt. Får se om jag orkar hålla mig ett tag så kanske jag testar senare idag. Men jag känner inga symtom på nåt. Varken på mens eller på grav. 
    grattis på födelsedagen o hoppas på ett fint plus som precent
    Hoppas bröllopsresan var romtisk
    Du kan testa dig senare eller imorgon med morgon urin.

håller tummarna    
    Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • MissKaos

Drömde att jag kissade på min ELTANDBORSTE? som då sa "inte gravid"
    Snacka om knasig dröm. Undrar vad den ville säga mig? Dålig andedräkt, klissenödig samt oroad över mf? Allt på en gång kanske?

• CA5
    Pommac skrev 2013-03-30 10:15:43 följande:

GRATTIS!!! Hade varit en perfekt present att få ett plus nu då! Det känns som det var en evighet sedan du var inne och skrev senast :) Hoppas ni haft en underbar resa!
    MissKaos skrev 2013-03-30 14:51:08 följande:
    Drömde att jag kissade på min ELTANDBORSTE? som då sa "inte gravid"

Snacka om knasig dröm. Undrar vad den ville säga mig? Dålig andedräkt, klissenödig samt oroad över mf? Allt på en gång kanske?

Haha allt testande får en att bli knäpp i huvudet. Mina drömmar är också helt knasiga :)
  • babylängtan20

drack fyra groggar igår -.- ångest idag när stickan visade detta  :S

Svar på tråden Solstrålarna