• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • babylängtan20
    Pommac skrev 2013-04-01 22:34:30 följande:

Jag får nog aldrig något plus känns det som... Ös på med era tips!!! 12.e försöket gillt?
    men jag åt kvinnans val och mannen åt mannens val :) han trappade ned på rökningen och jag slutade röka, jag försökte gå ut och motionera , vid ägglossning och lite innan undvek jag allt fr långa duschar och varma bad då ägglossningen kan hämmas av hög temperatur läste de nån stans men jag testade det , sedan hade vi sex varje dag från mensens slut till ca 2-3 dagar efter troliga ägglossningen .. jag låg med sperman i mig i ca 20-30 min vid ägglossningen sov  jag med det en natt låter gross som fan jag vet men jag testade det iaf :) 

hoppas du får ditt efter längtade plus snart :)
  • Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-04-01 22:39:06 följande:
    nejdå :) när har du bim?:)
    själv är jag på bim-6 :P  inga symptom alls :( antar kroppen inte riktigt är återställd efter ma:t :/ eller så kanske de är jätte positivt med inga symptom :)

Pos med inga symtomer HÅLLER MED men ändå blir man knäpp när man inte har dom hahaha och gallen när man har hahaha

Jag är mega trött hela tiden var tvungen att ta jerntablett nyss :-/
    Kissar men inte så oftare mer går upp på nätterna för o kissa men känns inte som en graviditet.
    Är hungrig hela tiden nu blir mätt men hungrig igen
    Ingen hårväxt på benen detta kan få mig att misstänka grav då jag hade detta med andra barnen 
    Molvärk som varit helt helt bortblåst som kom idag = mensen på G
    Huvudvärk men smått
    Halbränna blir dag 13 kl 00.00
    Svettas mer under armarna med fast jag har deo så hjälper det inte.         
    Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • Gudinnan
    Pommac skrev 2013-04-01 22:34:30 följande:

Jag får nog aldrig något plus känns det som... Ös på med era tips!!! 12.e försöket gillt?

Tips:
    1 känn på tappen från första mens till äl och sen bim och graviditet (tappen kan få dig att bli lättare gravid än äl stickor)
    2 sexa 4 dagar innan äl och 4 dagar efter äl
    3 ligg still ca några minuter så soldaterna kommer allt mer in i dig efter sex
    4 lugna kroppen med te och tv och bara njut och längta dig efter bim-0

mina goda tips .      
  • babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-04-01 22:48:14 följande:
    Pos med inga symtomer HÅLLER MED men ändå blir man knäpp när man inte har dom hahaha och gallen när man har hahaha

Jag är mega trött hela tiden var tvungen att ta jerntablett nyss :-/
    Kissar men inte så oftare mer går upp på nätterna för o kissa men känns inte som en graviditet.
    Är hungrig hela tiden nu blir mätt men hungrig igen
    Ingen hårväxt på benen detta kan få mig att misstänka grav då jag hade detta med andra barnen 
    Molvärk som varit helt helt bortblåst som kom idag = mensen på G
    Huvudvärk men smått
    Halbränna blir dag 13 kl 00.00
    Svettas mer under armarna med fast jag har deo så hjälper det inte.         
    ja jag är van vid att ha ömma bröst efter ägglossningen fram tills mens så det känns jätte konstigt :P
    trött hahah jadu det är jag med och varm som om jag hade feber ;)

har dock haft vääääldiga stickningar mycket i högeräggstock nästan så de gjort lite ont läst i vår gamla tråd bim jul och nyår om att jag hade haft det i vänster sida då , kanske kan vara ett tecken :) har lite stick och lite mensvärk de varierar emellan åt hopppas innerligt jag plussar snart igen :)

hur långt har du kvar till BIM ? :) och hur långt har du passerat ÄL? :)
  • Gudinnan

Imorgon om jag får ett + så är det sista dagen jag röker coolt va hehe längtar
    Kanske jag blir rökfri i morgon vem vet hehe 

• Pommac
    babylängtan20 skrev 2013-04-01 22:46:47 följande:
    men jag åt kvinnans val och mannen åt mannens val :) han trappade ned på rökningen och jag slutade röka, jag försökte gå ut och motionera , vid ägglossning och lite innan undvek jag allt fr långa duschar och varma bad då ägglossningen kan hämmas av hög temperatur läste de nån stans men jag testade det , sedan hade vi sex varje dag från mensens slut till ca 2-3 dagar efter troliga ägglossningen .. jag låg med sperman i mig i ca 20-30 min vid ägglossningen sov  jag med det en natt låter gross som fan jag vet men jag testade det iaf :)  hoppas du får ditt efter längtade plus snart :)

Tack! Motionera får bli grejen nu! Brukar också ligga kvar men det blir nästan svampvarning när man gör det flera dagar i streck. Jag kör min fertilitetsmonitor denna månad så har jag stenkoll på ÄL. Har kört utan den i två månader nu.
  • babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-04-01 22:52:37 följande:
    Imorgon om jag får ett + så är det sista dagen jag röker coolt va hehe längtar
    Kanske jag blir rökfri i morgon vem vet hehe 
    MEN OJ JA DÅ HÅLLER VI TUMMARNA :D!!!!  har du tjuv testat innan ? ;)

ja jag hoppas du får ett plus :)
  • babylängtan20
    Pommac skrev 2013-04-01 22:56:42 följande:

Tack! Motionera får bli grejen nu! Brukar också ligga kvar men det blir nästan svampvarning när man gör det flera dagar i streck. Jag kör min fertilitetsmonitor denna månad så har jag stenkoll på ÄL. Har kört utan den i två månader nu.
    ingen fara :) nejdå så länge man håller rent efteråt :) duchar man inte eller tvättar sig på några dagar ja då kan de nog lätt bli svamp men jag har ingen fått än så länge och de tackar jag gudarna för :)

usch äl tester gör mig bara stressad räcker med nojjan man har fram tills BIM :/ men kör på :) och trappa ned på cola,kaffe med de glömde jag skriva jag höll sambon i tyglar den månaden :P
  • Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-04-01 22:56:52 följande:
    MEN OJ JA DÅ HÅLLER VI TUMMARNA :D!!!!  har du tjuv testat innan ? ;)

ja jag hoppas du får ett plus :)

tänka sig hehe jag har redan funderat att ta alla cigg till svärmor då hahaha och sätta allt i ett med gravtest hahahahaha
    men samtidigt vill jag inte berätta för någon utan vänta några veckor och sen berätta
    Typ fejjan och lägga in baby kalender hahahahahaha

BIM-2 idag BIM-1 imorgon BIM 3/4 alltså   
    Äl hmm vet ej hahaha ingen koll alls .    
  • Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-04-01 22:52:15 följande:
    ja jag är van vid att ha ömma bröst efter ägglossningen fram tills mens så det känns jätte konstigt :P
    trött hahah jadu det är jag med och varm som om jag hade feber ;)

har dock haft vääääldiga stickningar mycket i högeräggstock nästan så de gjort lite ont läst i vår gamla tråd bim jul och nyår om att jag hade haft det i vänster sida då , kanske kan vara ett tecken :) har lite stick och lite mensvärk de varierar emellan åt hopppas innerligt jag plussar snart igen :)

hur långt har du kvar till BIM ? :) och hur långt har du passerat ÄL? :)
    Stickningarna du skrev om kände jag men det var som en BI stick typ 1 gång bara och några dagar efter kände jag symtomer de första var halsbrännan sen kom trötthet och kissnödig (svårt att somna fast jag e trött) ligger o vrider mig i sängen typ.

jag e inte den typen som får ont i brösten som symtom eller illamående så men kommer ihåg att när jag testade svagt + på bim-6 så var jag gravid symtomer illamående kissnödig mega mega trött och hungrig 
Svar på tråden Solstrålarna