• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Pommac
    CA5 skrev 2013-03-31 11:10:05 följande:
    Babylängtan20: Jag ser ett streck :) Gjorde även det på de andra. Men när har du BIM? Du skrev något om mf innan, när hade du det? Tagit fler tester efter de senaste du lade ut här? Pommac: Vad synd :/ Klart det kommer vara er tur. Ni får ta hand om er och ha sex regelbundet.. Mer finns det inte att göra. Det kommer :) Det finns ju studier om att snus kan påverka negativt så tycker han gör rätt i att sluta. Jag hade BIM i Januari, så jag är gravid. Går in i vecka 10 imorgon :)

Babylängtan20: Jag ser ett streck :) Gjorde även det på de andra. Men när har du BIM? Du skrev något om mf innan, när hade du det? Tagit fler tester efter de senaste du lade ut här? Pommac: Vad synd :/ Klart det kommer vara er tur. Ni får ta hand om er och ha sex regelbundet.. Mer finns det inte att göra. Det kommer :) Det finns ju studier om att snus kan påverka negativt så tycker han gör rätt i att sluta. Jag hade BIM i Januari, så jag är gravid. Går in i vecka 10 imorgon :)

Ja just. Hur glömsk kan man bli? :)
  • babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-04-01 22:28:15 följande:
    Många har fått pluss och gått vidare
    inte jag :D!
  • Pommac
    Gudinnan skrev 2013-04-01 22:28:15 följande:
    Många har fått pluss och gått vidare
    Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010

Jag får nog aldrig något plus känns det som... Ös på med era tips!!! 12.e försöket gillt?
  • Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-04-01 22:34:02 följande:
    inte jag :D!

hehe näh inte du
  • babylängtan20
    Pommac skrev 2013-04-01 22:34:30 följande:

Jag får nog aldrig något plus känns det som... Ös på med era tips!!! 12.e försöket gillt?
    jodå det kommer ska du se :)  vi hade sex varje dag från mensens sista dag till ca 2 dagar efter min ägglossning sen på bim-4 hade jag ett fint plus :)

sen slutade dock min graviditet med ett ma :(

och månaden innan dess fick jag ett tidigt mf

så 3:e gången gillt här :( annars redan 8:e försöket :(
  • babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-04-01 22:34:49 följande:

hehe näh inte du
    nejdå :) när har du bim?:)
    själv är jag på bim-6 :P  inga symptom alls :( antar kroppen inte riktigt är återställd efter ma:t :/ eller så kanske de är jätte positivt med inga symptom :)

• babylängtan20
    Babylängtan20: Jag ser ett streck :) Gjorde även det på de andra. Men när har du BIM? Du skrev något om mf innan, när hade du det? Tagit fler tester efter de senaste du lade ut här?

Pommac: Vad synd :/ Klart det kommer vara er tur. Ni får ta hand om er och ha sex regelbundet.. Mer finns det inte att göra. Det kommer :) Det finns ju studier
    om att snus kan påverka negativt så tycker han gör rätt i att sluta.

Jag hade BIM i Januari, så jag är gravid. Går in i vecka 10 imorgon :)
    det var nog falskt :( vet faktiskt inte har fått 3 spökstreck :( idag syntes något inom kontrolltiden men sedan efteråt  flöt det ut med tiden som gick ..  suck -.-
    jag hade ett missed abortion i februari 9+4 (5+5) 9 februari gjorde jag en cytotecbehandling :/
    yes det har jag finns i svagt plus eller spökstreck tråden :)
  • Pommac
    babylängtan20 skrev 2013-04-01 22:37:24 följande:
    jodå det kommer ska du se :)  vi hade sex varje dag från mensens sista dag till ca 2 dagar efter min ägglossning sen på bim-4 hade jag ett fint plus :) sen slutade dock min graviditet med ett ma :( och månaden innan dess fick jag ett tidigt mf så 3:e gången gillt här :( annars redan 8:e försöket :(

babylängtan20 skrev 2013-04-01 22:37:24 följande:
    jodå det kommer ska du se :)  vi hade sex varje dag från mensens sista dag till ca 2 dagar efter min ägglossning sen på bim-4 hade jag ett fint plus :) sen slutade dock min graviditet med ett ma :( och månaden innan dess fick jag ett tidigt mf så 3:e gången gillt här :( annars redan 8:e försöket :(

Vi har haft sex nästan varje dag i fem år även under mens... Dock bara ett år utan skydd... Men ja, nu ska han sluta snusa då barnmorskan sa att det var väldigt viktigt. Han får börja igen den dagen vi får ett plus om vi får nåt. Hmm...
  • Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-04-01 22:39:06 följande:
    nejdå :) när har du bim?:)
    själv är jag på bim-6 :P  inga symptom alls :( antar kroppen inte riktigt är återställd efter ma:t :/ eller så kanske de är jätte positivt med inga symptom :)

Är du på BIM-6 och får svaga + men gumman du ÄR gravid !!!!
    när du kommer till BIM-4 får du ett strakt +

Jag är på BIM-2 har BIM 3/4 testerna kommer i morgon hoppas jag beställde dom för 2 dagar sen så imorgon borde dom komma.
    Skit nervös är jag som FAN men kommer att få - det vet jag redan     
  • Pommac

Varför blir det alltid dubbelt när jag citerar från mobilen... Dåligt...

Svar på tråden Solstrålarna