• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • görabebis
    babylängtan20 skrev 2013-03-24 21:36:22 följande:
    jo jag ska ringa imorgon blir galen på detta :/

Bra att du ska ringa o boka tid! Man måste vara rädd om sig! Och om inte annat så är oro inte bra!!
  • babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-03-24 22:12:56 följande:
    Hmm svar nej du ska kolla upp dig
    har du inte fått mensen efter ma alls ? 
    jo det är ju det jag har :/
  • görabebis

Hej hopp! Tar en paus i pakningen. Snart thailand :)

Är säker på att det var en mellanblödning jag hade tidigare i veckan. Kroppen känns bra och jag ska njuta o ha det riktigt gott nu! Tror min mens kommer denna månaden, men kanske lika bra det när man åker iväg o vill kunna dricka o äta o få massage :)

Jag kommer titta in här medans jag är iväg :)

• Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-03-24 22:35:24 följande:
    jo det är ju det jag har :/
    Nåh okej men kan det inte vara då att du har ägglossning som är på g eller att du är gravid ??
    Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • Gudinnan

När jag hade Ma så blödde jag månaden efter MA 15 dec 09 mens igen 12 jan och ingen mens i feb och mens igen 10 mars och äl 4 dagar efter mensen och gravid 2010 ..
    Kroppen kan spöka efter ett MA tyvärr

Jag då .. jag ger upp har molvärk halsbränna ömma bröstsnibbar NÅGON som är intresserad av detta ?
    Kan ge gratis till någon som villa ha.
    Jag hatar halsbränna det värta var att jag har haft detta under graven men det var jobbigt att ha detta och bara äta tabletter villt.
    Hade värsta halsbrännan med dottern 05 jösses jag LED av detta !
    Hoppas fan inte att om man e gravid och ska leva med skitet 1 gång till ....
    BIm-8 kl 00.00         

Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-03-24 22:40:47 följande:
    Nåh okej men kan det inte vara då att du har ägglossning som är på g eller att du är gravid ??
    jo men mensvärken har hållt i sig sedan 1 mars utan uppehåll brukar ha mensvärk vid ägglossning men de har man inte i flera dagar osv., aja gör ont vid sex med :( precis som vid min graviditet tgestade nyss de är ömt :( fan då.. alltid något ! imon ringer jag nu är jag trött på detta..
  • MissKaos

ha det skont!

görabebis skrev 2013-03-24 22:35:49 följande:

Är säker på att det var en mellanblödning jag hade tidigare i veckan. Kroppen känns bra och jag ska njuta o ha det riktigt gott nu! Tror min mens kommer denna månaden, men kanske lika bra det när man åker iväg o vill kunna dricka o äta o få massage :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

ha det skont!

görabebis skrev 2013-03-24 22:35:49 följande:

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Losec år godkänt för gravida numera. Så lida behöver du inte.

• MissKaos

Gjorde ett (det andr aiförp) CB+ imorse.
    Ser ut som igår, dvs jag ser ngt men.. Börjar hoppas. Är livrädd för att hoppas.
    Ska köpa ett tvåpack till och göra ett imorgonbitti igen. Ser det lika ut blir det ett dagen efter med.
    Måste kolla när jag har BIM misstänker att det står den 30 men att det är ngn dag tidigare egentligen.

Svar på tråden Solstrålarna