• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-04-04 21:09:46 följande:

Här är det mf skräck deluxe.. Kollar på pappret varje toabesök, vågar knappt gå dit.
    Gravsymptomen har avtagit de sista dagarna och jag har haft lite ont. Inte växtvärksont, utan annat ont. Brösten ömmar inte alls på samma vis och illamåeendet sjunker undan mer och mer. Borde vara tvärt om!
    Är på 4+5 idag. Livrädd.. Börjar ju bli så gammal att tiden rinner ut, fler mf så kanske vi inte hinner få ett efterlängtat barn till. Vår produktionstid har ju varit ganska lång

jag hade exakt samma nojja njut istället större chans de går fel om du nojjar hela tiden ;/

• MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-04-05 02:53:20 följande:
    jag hade exakt samma nojja njut istället större chans de går fel om du nojjar hela tiden ;/

Nej som tur är påverkar inte denna nojja gravidteten. Och jag kan ju inte göra anant än oroa mig *brr* vill att det ska bli 22 april NU! Har fått tid för VUL och inskrivning direkt efter.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-04-05 10:07:34 följande:

Nej som tur är påverkar inte denna nojja gravidteten. Och jag kan ju inte göra anant än oroa mig *brr* vill att det ska bli 22 april NU! Har fått tid för VUL och inskrivning direkt efter.
    jag var skitorolig varje dag för hade äökade flytningar och molvärk satan kändes som mensen skulle komma hela tiden så varje gång jag torkade mig tittade jag alltid på pappret lika spännande varje gång ahhah men en dag så fanns där rosa flytningar :(

så försök att njuta istället när jag plussar nästa gång då jävlar ska jag njuta och tänka positivt :)
  • görabebis
    MissKaos skrev 2013-04-04 21:09:46 följande:
    Här är det mf skräck deluxe.. Kollar på pappret varje toabesök, vågar knappt gå dit.

Gravsymptomen har avtagit de sista dagarna och jag har haft lite ont. Inte växtvärksont, utan annat ont. Brösten ömmar inte alls på samma vis och illamåeendet sjunker undan mer och mer. Borde vara tvärt om!

Är på 4+5 idag. Livrädd.. Börjar ju bli så gammal att tiden rinner ut, fler mf så kanske vi inte hinner få ett efterlängtat barn till. Vår produktionstid har ju varit ganska lång

Hej från ett soligt o svettigt thailand :) jag har väl grattat dig innan misskaos, om inte så grattis!!!!

Nojjan får dig ej att få mf som tur e! Den gör upplevelsen bara jobbigare. Snart vul o tills dess så kommer d säkert kännas både jobbigt o glatt om varannat.

Ha tålamod med dig själv o be din man

O de som vet oxå ha d. Man kan inte hjälpa hur man blir alltid ;)

Jag fick mens o har ny bim ca 1 maj gissar jag. O jag njuter iaf för fullt :) passar på för kommer säkert bli nojig jag med tids nog när plusset kommer hihi. Eller så sover jag bort all tid som gravid i min narkolepsi så njuter av att bara få vara här o vara vaken.

Ska svalka mig i strandbaren nu hihi.

Gudinnan hur går d för dig? Plussat? Mens? Kanske va din äl senare ändå? Eller då den skulle enl 'beräkningarna' så kanske plussar u nu i dagarna ist? Hoppas så!!
  • Gudinnan

mensen kom 5/4 ...

Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • babylängtan20

ja ne alltså jag vet inte :S hoppas de visar nåt imon :D

torkat glömde ta under kontrolltiden :P

översta igår understa idag

• babylängtan20

de visade nåt idag om än svaaagt utan bara fan men det syns IRL bildkvalitén suger så frstår om ni inget ser på denna bild men jag tror det kan vara positivt :)

• Soffan
    babylängtan20 skrev 2013-04-07 15:27:57 följande:
    de visade nåt idag om än svaaagt utan bara fan men det syns IRL bildkvalitén suger så frstår om ni inget ser på denna bild men jag tror det kan vara positivt :)

Tyvärr syns det inget, när är bim?
  • babylängtan20

alla sa det men här är ett bevis på att jag hade rätt
    em testet :)

• Pommac
    babylängtan20 skrev 2013-04-07 16:56:49 följande:
    alla sa det men här är ett bevis på att jag hade rätt em testet :)

Vart har du köpt testet? Jag har från testlagret och jag får spökstreck med dem.
Svar på tråden Solstrålarna