MissKaos skrev 2013-04-04 21:09:46 följande:
Här är det mf skräck deluxe.. Kollar på pappret varje toabesök, vågar knappt gå dit.
Gravsymptomen har avtagit de sista dagarna och jag har haft lite ont. Inte växtvärksont, utan annat ont. Brösten ömmar inte alls på samma vis och illamåeendet sjunker undan mer och mer. Borde vara tvärt om!
Är på 4+5 idag. Livrädd.. Börjar ju bli så gammal att tiden rinner ut, fler mf så kanske vi inte hinner få ett efterlängtat barn till. Vår produktionstid har ju varit ganska lång
Hej från ett soligt o svettigt thailand :) jag har väl grattat dig innan misskaos, om inte så grattis!!!!
Nojjan får dig ej att få mf som tur e! Den gör upplevelsen bara jobbigare. Snart vul o tills dess så kommer d säkert kännas både jobbigt o glatt om varannat.
Ha tålamod med dig själv o be din man
O de som vet oxå ha d. Man kan inte hjälpa hur man blir alltid ;)
Jag fick mens o har ny bim ca 1 maj gissar jag. O jag njuter iaf för fullt :) passar på för kommer säkert bli nojig jag med tids nog när plusset kommer hihi. Eller så sover jag bort all tid som gravid i min narkolepsi så njuter av att bara få vara här o vara vaken.
Ska svalka mig i strandbaren nu hihi.
Gudinnan hur går d för dig? Plussat? Mens? Kanske va din äl senare ändå? Eller då den skulle enl 'beräkningarna' så kanske plussar u nu i dagarna ist? Hoppas så!!