• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-03-25 15:52:34 följande:

Här är dagens tre tester såklart långt efter tiden. Men ändå.

men de ser ljust ut för dig :)
    lyckas bara ta kort under tiden med :)
    jag brukar sitta med kameran till hands så fort jag lagt ifrån mig det ;) hahah
  • MissKaos

OCH DETTA ÄR EFTERMIDDAGSKISSAT! Just precis nu!

Har gjort ett påskägg till min man, med testet ett par babysockar och body+byxa i strl 50/56...

Jag vill att han ska komma hem nu
    Smitit hem innan dagishämtning.

Shoppade babyklader i secondhand, dom ser ju inte använda ut..
    Köpte mammakläder till mig! HELT galet, men dom hade fått in i min strl. Vad sägs om snickarbyxor, kjo, 3/4byxa + 2 toppar för 180 kr ihop?? Kunde inte låta bli. Precis som med sonen är mina byxor redan nu lite trångre än vanigt (vet att det är tarmar etc) men jg fick då åka akut till en vännina och låna kläder en söndag för att mina jeans omöjligt gick på. Tror det var i v 8 MAX lär väl inte vara bättre gång två.. Hittar alla ursäkter.
    Jag är helt helt sjukt skakig....
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Tiúsan var inne och skrev i morse runt 6tiden att jag har plussat på morgonen idag. Med CB+. Gjorde digitalt nu, kunde nog gjort det igår men vad tusan! Nu är jag verkligen gravid... Herre jösses!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-03-26 15:28:45 följande:
    Tiúsan var inne och skrev i morse runt 6tiden att jag har plussat på morgonen idag. Med CB+. Gjorde digitalt nu, kunde nog gjort det igår men vad tusan! Nu är jag verkligen gravid... Herre jösses!

STORT FETT GRATTIS ÄLSKADE VÄN FYFAN VAD UNDERBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    DU ÄR GRAVID GRAVID GRAVID ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH Hjärta
    när hade du BIM ??  
    Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • CA5

JAAAAAA GRATTIS! Vad glad jag blir för din skull... Äntligen ett plus!! Hjärta

• MissKaos

HAr BIM på fredag!

Nu kommer mannen i huset hem om 5min.
    Kommer bli sen till dagis, men måste ge honom ägget... Vill ju inte förklara för sonen vad det är!

• babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-03-26 15:27:43 följande:

OCH DETTA ÄR EFTERMIDDAGSKISSAT! Just precis nu!

Har gjort ett påskägg till min man, med testet ett par babysockar och body+byxa i strl 50/56...

Jag vill att han ska komma hem nu
    Smitit hem innan dagishämtning.

Shoppade babyklader i secondhand, dom ser ju inte använda ut..
    Köpte mammakläder till mig! HELT galet, men dom hade fått in i min strl. Vad sägs om snickarbyxor, kjo, 3/4byxa + 2 toppar för 180 kr ihop?? Kunde inte låta bli. Precis som med sonen är mina byxor redan nu lite trångre än vanigt (vet att det är tarmar etc) men jg fick då åka akut till en vännina och låna kläder en söndag för att mina jeans omöjligt gick på. Tror det var i v 8 MAX lär väl inte vara bättre gång två.. Hittar alla ursäkter.
    Jag är helt helt sjukt skakig....
    ÅHHH SÅN LYCKA JU GRATTIS :D DÅ ÄR DE BAR JAG KVAR :P HEHE  men vet inte ens när bim kan tänkas vara :/  stänkblödde fram tills 19:e och hade riktig mens till 14-15:e  21:a ägglossningsflytningar lördagf vanliga i söndags ägglossningsflytningar och igår med wtf :s aja beställde 10 stickor igår hoppas få dem innan torsdag :)
    mår illa som ett as och har fortfarande mensvärk :(
  • Gudinnan

Dum av mig bim-7 gjorde ett gravtest nu på fm och det var neg men samtigt kunde jag se något men det var väl bara neg just nu halsbränn faaaan mannen köper i morgon tabletter mot halsbrännn

Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • MissKaos
    Gudinnan skrev 2013-03-26 18:01:11 följande:

Dum av mig bim-7 gjorde ett gravtest nu på fm och det var neg men samtigt kunde jag se något men det var väl bara neg just nu halsbränn faaaan mannen köper i morgon tabletter mot halsbrännn

Fast halsbränna så tidigt? Det brukar ju bero påa tt bebisen trycker på uppåt? Hjälper inte Losec (Omeprazol) Det är ju godkänt även för gravida numera. Och iaf här, receptfritt. Guds gåva till kaffedrickarna!

Min mage har redan buffat ut. hur gick DET till?
  • MissKaos

.

Testar kläderna jag köpte. byxa 80kr tröja 20.. dumt i know, men svårt att motstå.

Shoppat på secondhand idag. En hel påse med kläder för 180 kr!
    Detta + 3/4 dels byxor + kortärmad topp och en jeanskjol...
Svar på tråden Solstrålarna