• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos

Mår fö lite lite ialla.
    Men det är ju inte helt ovanligt innan mensen ska komma

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-03-24 23:11:11 följande:
    jo men mensvärken har hållt i sig sedan 1 mars utan uppehåll brukar ha mensvärk vid ägglossning men de har man inte i flera dagar osv., aja gör ont vid sex med :( precis som vid min graviditet tgestade nyss de är ömt :( fan då.. alltid något ! imon ringer jag nu är jag trött på detta..
    Det låter som om du e gravid  är du säker på att det var ma du hade och inte tvilling graviditet ?
    Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • MissKaos
    Gudinnan skrev 2013-03-25 08:56:32 följande:
    Det låter som om du e gravid  är du säker på att det var ma du hade och inte tvilling graviditet ?

Ja jag har testat neg x flera och haft ÄL
    Men jag vet inte, hoppas hoppas...
    Kan du se  ngt på mitt cb ovan?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

OjojojOJ!
    Jag har två rosa streck på ett DocMorris. Det okm dock upp så ssvagt att det såg ut som en sytråd inom tiden men blev sedan rosa... Bild kommer i em..
    Gjorde det andra med det syntes svagt på det efter ca 6min men jag had ej hållt mig max 15min. NU, en timme senare syns det...
    Kommer en liten bild i em. eller fem hade packat kameran! Både på morgonens CB+ och dessa.
    KOmmer köpa hem och testa imorgon.

SJUKT nervöst!

Funderar på att kissa nu och inte dricka ngt mer innan jag slutar, Köpa två nya doc och åka hem och testa.

Känner ngt i brösten.

• Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-03-25 12:32:49 följande:
    OjojojOJ!
    Jag har två rosa streck på ett DocMorris. Det okm dock upp så ssvagt att det såg ut som en sytråd inom tiden men blev sedan rosa... Bild kommer i em..
    Gjorde det andra med det syntes svagt på det efter ca 6min men jag had ej hållt mig max 15min. NU, en timme senare syns det...
    Kommer en liten bild i em. eller fem hade packat kameran! Både på morgonens CB+ och dessa.
    KOmmer köpa hem och testa imorgon.

SJUKT nervöst!

Funderar på att kissa nu och inte dricka ngt mer innan jag slutar, Köpa två nya doc och åka hem och testa.

Känner ngt i brösten.

spännade !!
    Längtar tills du för in bilderna så vi alla kan säga GRATTIS till ett plus  
  • MissKaos
    Gudinnan skrev 2013-03-25 12:45:07 följande:

spännade !!
    Längtar tills du för in bilderna så vi alla kan säga GRATTIS till ett plus  

Vänta med det tills jag är säker!
    Rädd för spök 'än så länge..
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-03-25 13:06:20 följande:

Vänta med det tills jag är säker!
    Rädd för spök 'än så länge..
    Jora jag förstår men jag vågar nog vara glad för era skulle ett + är ett + inga spökisar utan tidigt mf ..
  • MissKaos
    görabebis skrev 2013-03-25 13:19:06 följande:
    Grattis misskaos!! Håller tummarna :)

SNälla, vänta lite med det.. Måste var a100% innan.
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-03-25 13:30:43 följande:

SNälla, vänta lite med det.. Måste var a100% innan.
    HjärtaHoppas Hoppas vännen
Svar på tråden Solstrålarna