Solstrålarna
Ballongen här har gått in i v 22. Hur går det för er andra?
Ballongen här har gått in i v 22. Hur går det för er andra?
Någon klåfingrig har pillat på min väckarklocka. Uppe en timme för tidigt hade behövt sova.. v24 och rejält trött.
V25. Fogloss. Massiv viktökning. massa sd. Men en busig grabb som sparkar mycket i magen
ska snart gå hem på gravledigt. Tur det, hade inte orkat jobba tiden ut!
Sista trimestern kvar! Magen sjönk ner i natt. Så halsbrännan blev mkt bättre och magen ser hälften så stor ut!

Jag dricker inte heller förutom att jag smakade ur makens glas på ett vin. Han ville veta vad jag tyckte... men löste detta någonstans nu satt och googlade om hallanbladsthe. Hittade en (dåre) som skrev om att röka marijuana undet fl som smärtlindring..
Vet inte hur det är med fåfängan men jag hade ryggskott en gång under förra grav
Hemskt! Har en diskskada och för mkt kilon kan jag få ont av. Så blir det ju tungt mef.
Jo msn kan träna men egtet ehem förmåga! Det är skönt. Sitter så mkt på jobbet.
Varit på sjukhuset igår. Med regelbundna onda sdr som inte påverkar livmodertappen. ordinerad vila: TRÅKIGT!! Med 2 v kvar att jobba innan gravpeningen tar vid känns det rätt surt. Har en massa kul planerat de första veckorna av tiden hemma. Ullareds besök. Ombyggnad här hemma (Hantverkare) och fix av babyrum. Tvätta alla babykläder jag har gått loss på.. En enorm mängd! Ser ut att räcka till två ungar
7 klädset i strl 50 + 4 pyjamasar. .. och mer i 56.. TUR jag gillar att köpa och sälja beg..
Bara ligga på soffan känns inte lockande alls. Lite ja, men inte hela tiden. HAde tänkt mig lite vattengympa och boka in en gravidmassage och evt ansiktsbhenadling samt ett besök hos frissan! Och luncha mde vänninar som jobbar. JAg kan ju åka in när som.. Kanske är tur jag har köpt det mesta till bebis. Jo hade tänkt måla om suffletten på vagnen med den är rätt blekt. Tur den har varit på verkstaden på renovering redan. Tänkt baka bullar. Och göra ngt storkok. Etc..
Vad jobbigt! Hoppas det blir bebis snabbt och ayt det inte är en tumör.
24dgr till bf här!