• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Pommac
    CA5 skrev 2012-12-28 20:18:34 följande:
    Väldigt sparsamt.. Stoppade i en tampong i morse vid 11 tiden (stor, för jag ingen annan storlek o inget trosskydd). Tog ut den nu för att se hur mkt det har blött och det var inte alls mycket. Jag vet att inte är bra att ha den så länge men det gör så ont att dra ut den när den är torr.

Får se hur det utvecklar sig. Inga smärtor eller så i alla fall.

Pommac, har du gjort något test nyligen då?

Floppan2008, jag fattar det inte heller. Vet att jag prickade in min äl.. åh! Tycker också du ska höra med BM vad det kan bero på. Hon vet säkert! Försök inte analysera det för mycket... då slutar man aldrig :)

Ja, jag gjorde ett test nu ikväll. Dock hade jag inte hållt mig så länge, bara 2,5 timme (Vet inte om det spelar någon roll?) Ska testa i morgon på morgonen om jag inte fått mens innan dess. Det kan ju vara så att jag inte hade någon ägglossning denna omgång. (jag hade testade inte med några stickor denna gång). Ska du testa i morgon om du inte får mer mens? Eller väntar du?
  • Pommac
    MissKaos skrev 2012-12-28 20:50:55 följande:

Fy. Ömma bröst, illamåeende av och till. Jag är ju sjuk (jätteförkyld, haft feber, sonen har haft mkt med magen när han hade detta ont, inte ätit etc) Imorgon BORDE ju vara BIM.

Jag har nu listat ut att alla testerna jag beställde kommer tidigast 2/1 *suck* Verkar inte som om posten har delat ut här idag! *gah* Hon skulle försöka få med dom innan dm tömde lådan igår -då ska dm väl vara framme dagen efter? Kanske ska kolla lådan igen.. Vi hade inte fått någon post, och noll räkningar verkar så himmla osannolikt :-/

Usch, det låter inge kul. Krya på dig! 
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2012-12-28 20:50:55 följande:

Fy. Ömma bröst, illamåeende av och till. Jag är ju sjuk (jätteförkyld, haft feber, sonen har haft mkt med magen när han hade detta ont, inte ätit etc) Imorgon BORDE ju vara BIM.

Jag har nu listat ut att alla testerna jag beställde kommer tidigast 2/1 *suck* Verkar inte som om posten har delat ut här idag! *gah* Hon skulle försöka få med dom innan dm tömde lådan igår -då ska dm väl vara framme dagen efter? Kanske ska kolla lådan igen.. Vi hade inte fått någon post, och noll räkningar verkar så himmla osannolikt :-/

Krya på dig vännen (base kramisar)
  • floppan2008

CA5 det kan ju mkt väl vara så för dig! Tycker du ska ta ett test med morgonurin. Har testet blivit starkare så är det en genombrottsblödning! Har du haft det innan är ju chansen stor att du får det igen. Så länge som man inte har mer ont än växtvärken och inte störtblöder är det ju normalt! Ja det är kul för vännen. Är bara lite avis eftersom dom inte ens hann börja försöka innan hon blev gravid. Jag vill extra mkt nu eftersom jag vill få barn samtidigt. Stressen har ökat men såå skönt att blödningen var normal å att hjärtat tickade på!

• floppan2008

Pommac gjorde ett test i måndags som var totalt negativt och hade störtblödning igår och i natt klumpar och mensvärken från helvetet så tyvärr tror jag inte jag är gravid eller varit. Konstigt bara att mensen är så kort. Den var det för 2 månader sedan också! Knäppt

• 3 barns mamma84

Förslåt jag har bara haft fullt upp idag mendans bindan exploderade av blod hahaha (not roligt) me jag har varit och handlat i tyskland med pojkarna och mannen.
    Shoppade till mig 2 st dave krämer för kropp mmmm doftar gott.
    En vit bluse som jag ska ha på mig i nyår och 18 st underbyxor 18 trosor) hahaha  och färgade håret idag till svart

har ätit tacko och har haft det mysigt.
    Nu sitter jag här hemma dottern tittar på tv i sitt sovrum och jag tittar på film inne i vardagsrummet och pojkarna sover och mannen jobbar idag natt till imorgon ... jobbar som Dj på helgerna.

Hoppas ni alla har det bra.
    Hoppas också ni älskar tråden
    Hahaha ja vi deppar oss men samtidigt har vi alla ägglossning sen hehe      

• MissKaos

...och DÄR skrev en av mammorna i min "gammla" mammagrupp att henne son ska bli storebror. Tror nu bara det är jag som inte har en nr2... Utom dom då som hade ett el flera barn redan innan (vi träffades här på FL.) Det är såklart skitkul men jag blir AVIS! Jag vill ju med...

Pommac skrev 2012-12-28 21:19:06 följande:
    Usch, det låter inge kul. Krya på dig! 

Jag är mkt bättre nu, men det där illamåeendet etc.. Och känningarna av att mensen ska komma + neg tester. HAde hoppats att mina ä-tester o gravtester skulle ha kommit idag! Har ju testat superneg så jag är säker att det inte är ngt.
    Nu är jag tom osäker om BIM verkligen ÄR imorgon? Har ju bara räknat ÄL + 14. Jag kan ha ha haft Äl senare då, och kanske har jag längre luthealfas? Förra månaden var det precis 16 dgr efter utslaget på Älstickan som mensen kom. Nu vet jag inte. Ska nog ta och skriva upp. Synd man inte kan föra en journal över detta här på sidan. Typ LH stegring, sannolik ÄL och när mensen kommer så man fick översikt, antal dagar etc..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • 3 barns mamma84
    floppan2008 skrev 2012-12-28 21:29:31 följande:
    Pommac gjorde ett test i måndags som var totalt negativt och hade störtblödning igår och i natt klumpar och mensvärken från helvetet så tyvärr tror jag inte jag är gravid eller varit. Konstigt bara att mensen är så kort. Den var det för 2 månader sedan också! Knäppt

Här var det klumpar med och kraftigt mens !! + mensvärk och illamående
  • 3 barns mamma84
    CA5 skrev 2012-12-28 10:32:06 följande:

Jag tycker det är så himla konstigt. Många får blödningar vid BIM trots att de är gravida.. Vet inte vad man ska tro. Är så himla otålig. Och nej, vi ger oss aldrig ;)

Jag är inställd på att min blödning är riktig mens.

Har du tagit fler tester? Med tanke på att du fått ett + innan?
    meningen var att jag skulle testa mig idag för 2.a gången men så blev det ikke av alls .
    Jag fick ''mens'' på BIM+7 idag 
Svar på tråden Solstrålarna