• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Pommac

Tok negativt här! Dock var det väldigt utspätt. Ska se om jag kan testa igen lite senare. Vaknade av att jag var så kissnödig. Det kanske till och med är så att det är för tidigt att testa än. Är på ÄL+ 12 och på dag 31 i min cykel (har 29 dagar i vanliga fall) har haft 12 dagar i lutealfas de senaste gångerna. Så det kanske blir mens idag då.

• MissKaos

var bor du? jag kan komma och lana test *s*

ingen mens. tappen kanns som nastippen. nu fattar jag hur det kanns! inte kant det innan. svagt uyslag pa altest igar. kan betyda mens pa g, eller roligare saker..

analys?

görabebis skrev 2012-12-29 01:29:36 följande:
    Post-fyllot kanske tagit dom för att ha något att kissa på

Vilken "otur" att jag fick mina idag som inte behöver kissa på något test på 1 vecka (blir o börja med äl då kanske) och du som vill ha hela helgen å dig att kissa på tester och analysera i det gömda ;)

Det kom i ett brunt kuvert så inget stort, men ooooj va många test det låg i! var 50 st små förpackningar.

-Jag har bara beställt några grav- och äl-tester, kan va bra o ha så man kan testa "LITE" hahaha

Men blev ju bara 150 för alla och det är ju vad 2 st cb kostar.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2012-12-29 10:00:03 följande:
    var bor du? jag kan komma och lana test *s*
    ingen mens. tappen kanns som nastippen. nu fattar jag hur det kanns! inte kant det innan. svagt uyslag pa altest igar. kan betyda mens pa g, eller roligare saker..
    analys?
    När tappen e hård är det mens på G men alla har anorlunda Vissa har hård tapp som gravid.
    en JAG hade alltid mjuk 
  • 3 barns mamma84

Godmorgon flickor
    vad ska hitta på idag ? 

• Pommac
    3 barns mamma84 skrev 2012-12-29 11:11:50 följande:
    Godmorgon flickor vad ska hitta på idag ? 

Ja tro vad det blir av denna dag. Vill ha mens eller ett positivt test! Kan någon trolla fram det till mig? :) det är så jobbigt när tiden är så oviss.
  • floppan2008

Hur sjutton kan man känna sin tapp? Då måste man köra upp hela handen eller? Vi ska på museum idag och berika vårt kulturella intresse lite haha skämt å sido.

• görabebis
    3 barns mamma84 skrev 2012-12-29 11:11:50 följande:
    Godmorgon flickor
    vad ska hitta på idag ? 
    Jag o min man ska fira nyår idag KyssHjärtaSkål 
    Jag jobbar ett hääärrrligt 18 timmarspass på nyårsaftonsnatt så vi tar det idag istället ;)
    Att jag fick mens igår passar perfekt, det blir trerätters, goda drinkar och bubbel.  
    Bara njuta och ha en riktigt bra kväll. Kärlek <3

• MissKaos

Varit på rea. Nu, mat. Väntar på mens. Raknar dagar, något piggare idag..,räknar med äl 17.e istället. Det ger BIM på nyårsafton.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Pommac

Börjar fundera på om jag inte hade någon ägglossning denna månad. Fast jag hade ju tydliga smärtor kring då jag trodde att jag hade ägglossning. Har smärtor nu också som liknar ägglossning. 

• MissKaos

Gjorde ett CB digitalt.
    Neg, men man SER ju var +et skulle ha varit. Det är taskig konstruktion tycker jag.. räckte så bra med att testa neg utan att få info om var det skulle ha varit ett + om...
    Nu kan jag iaf dricka vin med gott samvete! Känns fånigt: Men det kan evt vara BIM idag o ingen mens ännu. Ville itne dricka en massa o upptäcke sen. HAde fått Så dåligt samvete. Känner heller inte för att avstå.

*töntig*

Det enda dom hade på ICA var detta svindyra test..

Svar på tråden Solstrålarna