• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • görabebis

Misskaos Jag beställde precis efter dig. Igår fm/lunch.

Posten är väldigt tidig hos oss, men tycker du också borde fått dina.

• 3 barns mamma84
    Pommac skrev 2012-12-28 22:12:58 följande:
    Trist... Men det är bara att kämpa vidare! Vi har ju denna underbara tråd att hänga i. =) 
    åååh gumman vad glad jag blir att denna tråd är OK plaserad
  • 3 barns mamma84
    floppan2008 skrev 2012-12-28 22:22:56 följande:
    Vad är TL tester??
    testlagret
  • floppan2008

Måste säga att jag är lite beroende av att testa! Analysera tester och så. Ibland när vi inte ens försöker måste jag köpa ett test bara för att. Sjukt! Några skrev tester från tradera vad är det? Vad heter dom är dom bra? Vill ha massor så jag kan testa i väntan på bim. Fan får inte bli för fixerad bara. För 2 mån ville jag inte ens ha fler barn å nu helt despo att bli gravid. Bioklockan har ringt.

• 3 barns mamma84

Nu ska vi lära känna oss
    Hur gammal är ni/vi och hur ligger era förhållanden hur många månader/år pratar vi om
    Hur många barn sen innan och vaginal/kejsarsnitt ?
    Var bor ni/vi ?   

• floppan2008

Jag fyller 33 år i januari. Har varit tillsammans med sambon i 8 år. Vi har ett barn en flicka på 4 år och 9 mån. Hon kom till på första försöket och jag födde vaginalt i v. 38+0. Har inte varit sugen på syskon då jag fick en rejäl första barns chock. Gick upp 35 kg och det tog lång tid att gå ner. Nu väger jag mindre än innan och är livrädd att tappa kontrollen igen. Min biologiska klocka verkar ha sparkat igång sig för nu är jag sååå bebissugen och skiter i att jag tycker det är tufft med bebis och rädslan för viktuppgång!

• Pommac
    Hur gammal är ni/vi och hur ligger era förhållanden hur många månader/år pratar vi om  

Vi är båda 27, Vi har varit tillsammans i fem år och är nygifta. ;)

Inga men vi har två katter som är som små bebisar, kräks på natten, väcker en och vill ha mat osv... =) (ena katten är faktiskt född med kejsarsnitt) Höhö! 

Var bor ni/vi ?   

I Norrland.  
  • Pommac
    CA5 skrev 2012-12-28 22:19:26 följande:
    Mm, kan jag också ha. Brukar även ha hugg i tjejmagen.. Men som sagt, går ju inte att lista ut en ev graviditet utifrån det eftersom det inte alltid känns. Att vänta känns som en evighet tycker jag.. Spec fram till nästa ÄL!

Haha usch, vad var det för film? Sånt kan man inte se! ;)  Jag har sett massa serier med bebisar i, bara mysiga sådana. Inte heller bra!! :P

Gör du det på morgonen är ju urinen koncentrerat eftersom du hållt dig hela natten, men gör du det någon gång under dagen är det bäst att hålla sig några timmar. 4 timmar tror jag är rekommenderat. Men ta det direkt på morgonen.. Lika bra.
    Filmen hette The women in black. Se inte den vet jag. ;)

Ska testa i morgon så fort jag vaknat. Slår vad om att jag får mens i natt bara för det! Det skulle inte förvåna mig! Det blir nämligen aldrig som man tänkt sig.   
  • 3 barns mamma84
    Pommac skrev 2012-12-28 22:34:50 följande:

Vi är båda 27, Vi har varit tillsammans i fem år och är nygifta. ;)

Inga men vi har två katter som är som små bebisar, kräks på natten, väcker en och vill ha mat osv... =) (ena katten är faktiskt född med kejsarsnitt) Höhö! 

Var bor ni/vi ?   

I Norrland.  
Svar på tråden Solstrålarna