Pommac skrev 2012-12-28 22:11:08 följande:
Ja det är verkligen svårt när de är olika ibland (oftast har jag värk i låren några dagar innan och på första mensdagen, sedan brukar värken bli mildare). Men ibland har jag inte haft någon värk alls. Man vet aldrig helt enkelt. Bara vänta och se. Ja, jag får uppdatera i morgon när mensen har kommit. =) Konstigt nog blir jag nästan glad om den kommer börjar känns lite scary det här med barn (Har sett skräckfilm med barn nyss) Haha! Snacka om påverkad.
Är det någon som vet om det är bra att hålla sig i ett X antal timmar innan man testar eller inte? Spelar det någon roll? Står inget om det i mina instruktioner som jag fick med testen.
Mm, kan jag också ha. Brukar även ha hugg i tjejmagen.. Men som sagt, går ju inte att lista ut en ev graviditet utifrån det eftersom det inte alltid känns. Att vänta känns som en evighet tycker jag.. Spec fram till nästa ÄL!
Haha usch, vad var det för film? Sånt kan man inte se! ;) Jag har sett massa serier med bebisar i, bara mysiga sådana. Inte heller bra!! :P
Gör du det på morgonen är ju urinen koncentrerat eftersom du hållt dig hela natten, men gör du det någon gång under dagen är det bäst att hålla sig några timmar. 4 timmar tror jag är rekommenderat. Men ta det direkt på morgonen.. Lika bra.