Inlägg från: Tjolanta |Visa alla inlägg
  • Tjolanta

Tråden för oss som INTE ammar...

Hur gör ni med rengöring av flaskor på natten? Esska har vi 3 av så då har jag diskat de på morgonen och kokat. Nu har jag bara EN mam flaska och får gå upp å diska ur den... Inte roligt!.....

• Tjolanta
    MinFinaMinna skrev 2013-02-06 05:40:33 följande:
    Tjolanta. Vi har fyra MAM flaskor så vi sätter nattens flaska/flaskor i vattenoch diskar dem på morgonen. Hade jag varit dig så hade jag köpt någon MAM flaska till. :)

Jo jag ska göra det Har bara en hemma just nu för att se om hon "tog" den å det verkar hon göra med gjäldje!
  • Tjolanta
    purple box skrev 2013-02-06 09:06:01 följande:
    Finns bara Nan Pro och Nan Ha. Båda med sk goda bekterier i sig. Bara att Ha är utvecklat för superkänsliga magar.

Okej! Tack Ska in på extra vägning i morgon å se om hon får i sig tillräckligt... Knölmaja!
  • Tjolanta

Sempers magdroppar verkar vara helt verkningslösa för vår del i alla fall :-/

• Tjolanta
    jag och min skrev 2013-02-06 12:18:40 följande:
    Tack för svaret. Nan pro är alltså den vanliga ersättningen...? Jag visste inte ens att hipp har ersättning.  Jag ska kanske köpa mam anti-kolik till att börja med då, låter som något som finns i vanliga mataffärer eller kanske apotek? 

köpte vår anti kolik på willys
  • Tjolanta

Fy BUBBLAN för det här med ersättningar!! Kunde det inte bara finnas EN som passar ALLA?

• Tjolanta

Ni som bytt ersättning, efter hur lång tid har ni märkt skillnad? Ska börja med NAN HA nu nästa mål.

• Tjolanta

Det finns hopp alltså! Första målet givet. Trött som jag vet inte vad var hon.. Svårt att komma till ro på dagen..

• Tjolanta
    purple box skrev 2013-02-06 19:27:35 följande:
    Nu andra målet av enbart Hipp (eftersom Nan inte finns att få tag i tänker jag inte jaga heller) tog hon det och drack lugnt! :D Hon till och med somna. *lycka*

Härligt! hoppas det smittar av sej på min tös...
  • Tjolanta

Var in på extra vägning idag med lillfis då hon krånglat så mkt med maten. På något konstigt vänster så spar hon på det lille hon får i sej och växer bra! 61cm och väger 5740 å är 11 veckor. BVC tanten sa att hon är en knepig & envis tjej! Haha.. Kan inte annat än att hålla med Aja nu när man vet att hon växer som hon ska kan man andas ut lite...

Svar på tråden Tråden för oss som INTE ammar...