Inlägg från: Tjolanta |Visa alla inlägg
  • Tjolanta

Tråden för oss som INTE ammar...

Har idag varit på 3 mån koll med lillfis, skönt att veta att hon TROTS allt krånglande går upp i vikt i alla fall Hon äter runt 6-700 ml sammanlagt på ett dygn & det var tydligen bra. Bebisar i hennes ålder skulle äta runt 600-1000 ml dygnet.

• Tjolanta

Idag tänkte jag ringa till Coop forum och beställa nan ha till vår Böna. Visst borde det bli billigare att ta två burkar på 400g/st för 64,90:-/st än att ta kartong på 600g för 115 Tänkte isåna fall beställa en hel platta mat

• Tjolanta
    prickigkatt skrev 2013-02-25 21:28:20 följande:
    Jag köpte Nan HA 600g för 74,90kr.

Ja! Vart!? Här kostar den 115! T.o.m personalen på Coop tyckte det var konstigt att den var så dyr. Är ju inte ett dugg lönande att köpa den.
  • Tjolanta
    prickigkatt skrev 2013-02-26 08:25:42 följande:
    Tjolanta skrev 2013-02-26 07:22:02 följande:
    Ja! Vart!? Här kostar den 115! T.o.m personalen på Coop tyckte det var konstigt att den var så dyr. Är ju inte ett dugg lönande att köpa den.
    City Gross

Att jag inte tänkt på det! Men vår citygross ligger i grannstaden så man tänker inte på det i första hand :-/ Aja.. Nu har jag iaf beställt en massa mat på Coop å har man kort där får man återbäring. Tror det blir 1-200kr dyrare bara..
  • Tjolanta

Är det nån här som vet om mam anti kolik flaskor fanns för större än 1 månad & vart hittar jag dem i såna fall? Där jag tittat som på Coop & willys fanns det bara från 1 mån..

• Tjolanta

Jo jag har bytt napp, men läste att det skulle finnas större flaskor Såg inga här på Ica heller. Ska kolla länken. Tack

• Tjolanta

Kollade länken & de är sån vi har. Fick för mej att de skulle finnas större Får nog köpa en till likadan fast en annan färg

• Tjolanta

[quote=68956024][quote-nick]Christi38 skrev 2013-02-26 13:55:16 följande:[/quote-nick]Den på länken är ju stor? Det finns en 350 också men den är inte anti kolic. Och den största tycker jag är lite otymplig faktiskt. Våra killar dricker aldrig ur en sån iaf. Fast den är bra till vatten sommartid, det gör ju inget att det får stå lite...[/quote Jo jag fattade att det skulle finnas en större ändå men är nog "den vanliga" och den var nästan FÖR stor Ja den vi har nu räcker gott å väl! Är nöjd med mam flaskan faktiskt

• Tjolanta
    MinFinaMinna skrev 2013-02-26 17:30:51 följande:
    Vi har den som rymmer 260 ml. Tycker den räcker bra. Vi har fyra st att byta med om man inte hunnit diska måste köpa nya nappar till dem för dottern är över två månader nu så hon klarar nog nr 2 nu. :)

Vi har bara en,men är på jakt efter en till. De är alltid slutsålda eller så finns det bara blåa & jag älskar tjejfärger Möjligtvis vit skulle gå an
  • Tjolanta
    purple box skrev 2013-02-26 20:27:09 följande:
    Den vita är så söt, med guld på! Har rosa också. Men vad hjälper det när hon inte klarar av mams flaskor?

purple box skrev 2013-02-26 20:27:09 följande:
    Den vita är så söt, med guld på! Har rosa också. Men vad hjälper det när hon inte klarar av mams flaskor?

Det har jag inte sett, att det är guld på? Måste kolla närmare på den Kanske blir TVÅ till då
Svar på tråden Tråden för oss som INTE ammar...