• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • Lindgren79
    TessTessan skrev 2013-10-14 17:48:03 följande:
    Idag kl 10:36 kom våran lilla Philip till oss.
    4140 gram å 53 cm lång
    Snittet gick jätte bra å vi mår bra.
    Nu ligger vi bara å myser på BB.
    Grattis va skoj  hälsa pappan oxå
    Linnea 13/09/30
  • SmultronSöt
    TessTessan skrev 2013-10-14 17:48:03 följande:
    Idag kl 10:36 kom våran lilla Philip till oss.
    4140 gram å 53 cm lång
    Snittet gick jätte bra å vi mår bra.
    Nu ligger vi bara å myser på BB.
    Grattis till lill-snutten!!! Vad mysigt!!!! Hjärta Hjärta Hjärta Skål
  • SmultronSöt
    Nikita87 - hur går det? Några värkar än? Skrattande Håller tummarna för dig!

Och hur går det för er andra? Jag har ägnat kvällen åt att laga lite mat som jag har frusit in till de första veckorna efter att bäsen kommer, skönt att slippa laga. Fortsätter i morgon och försöker väl att fylla frysen! 
    Tänker mig även att jag ska torka lite golv i morgon och bädda spjälsängen, bara för att det är gulligt och kul. Det värsta är dock att vi har två katter som gillar att sova i nybäddat, inte lika kul om de ska vara där och håra ner direkt! Ska tvätta lite bebiskläder också, har inte gjort det än... Har tagit det lite piano med diverse grejer då jag inte direkt misstänker att bebis kommer komma tidigare, sådan tur ska man väl inte ha.

I morgon går jag in i vecka 40, spännande! Nu börjar jag längta ganska bra efter bebis! Känns som om jag skriver det i varje inlägg men jag känner helt enkelt att jag är klar med att vara gravid nu Drömmer. GIVE ME THE BABY! Skrattande

Kram på er Hjärta

• Huffen

Är i v 41+2 och nu är längtan efter lillasyster stor. Vårt första barn föddes på 41+3 - förhoppningsvis tar lillasyster efter och bestämmer sig för att avbryta "roomservicen" och komma ut inom väldigt snar framtid. Nu börjar det bli tungt och tröttsamt!

Lycka till alla! 

• SmultronSöt
    Huffen skrev 2013-10-16 08:35:27 följande:
    Är i v 41+2 och nu är längtan efter lillasyster stor. Vårt första barn föddes på 41+3 - förhoppningsvis tar lillasyster efter och bestämmer sig för att avbryta "roomservicen" och komma ut inom väldigt snar framtid. Nu börjar det bli tungt och tröttsamt!

Lycka till alla! 
    Ja det är ju teoretiskt omöjligt att den stannar kvar speciellt länge till - hoppas att det drar igång snart för er Glad
  • friwen

Hej! Jag är ny i denna tråd.... Beräknat datum nu på måndag...hoppas jag inte behöver gå över tiden Längtar Hur går det för er andra?

• SmultronSöt
    friwen skrev 2013-10-16 11:25:42 följande:
    Hej! Jag är ny i denna tråd.... Beräknat datum nu på måndag...hoppas jag inte behöver gå över tiden Längtar Hur går det för er andra?
    Tjena! Glad Trevligt! Så 5 dagar kvar till BF? Jag har 6 dagar kvar Skål hihi nej det hoppas man ju inte men jag har förberett mig mentalt på att gå över. Är det din första? Det är första för mig.

Klar med alla "måsten"? Skrattande 
  • Huffen
    SmultronSöt skrev 2013-10-18 08:26:49 följande:
    Huffen!

HAR DET HÄNT NÅGOT PÅ BEBISFRONTEN ÄN? Skrattande 
    Inte det minsta! Känner inte av något. Var hos BM igår och allt såg bra ut. Har fått en tid för igångsättning på måndag om inget händer under helgen - vilket jag innerligt önskar att det gör! 41+4 idag, de 12 längsta dagarna jag upplevt!

Själv då? Nu är det nära! Känner du av något? 
Svar på tråden bf oktober 2013???