bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Snultronsöt japp planerat snitt 14/10 då är jag fulla 39+3 kanske
Längtar ihjäl mig dit nu
känns som att ungen ska hoppa ut när som helst , vinter bonade på balkongen idag och tog bort alla blomlådor och bord och stolar osv, kunde inte gå efteråt! och när jag väl höll på högg det till och kändes som jag öppnade mig hela tiden , vet inte om det är foglossningen bara men gör ont hela tiden långt ner när jag går.
kommer inte klara av att gå över tiden, men bara 16 dagar kvar idag till bf! men undra om det är bebisen som trcyker mycket ner?
förvärkar kommer nästan varje dag för mig,måste lägga mig ner och andas och det gör jätte ont!
har bil- fördbud nu för i förrgår fick jag förvärkar när jag körde så var tvungen att veja in på en busshållplats
-farligt känns de som :)
så nu är de ända ja kan göra att vara hemma..å vänta..
Smultronsöt; Konstigt det där med att du fick vänta en kvart på att bricanylen skulle börja verka. Jag fick en dos intravenöst och det tog sekunder innan det tog full verkning. Kanske man får olika mycket i olika landsting?
Smultronsöt; Konstigt det där med att du fick vänta en kvart på att bricanylen skulle börja verka. Jag fick en dos intravenöst och det tog sekunder innan det tog full verkning. Kanske man får olika mycket i olika landsting?
Kanske ska tillägga också att jag bor i Örebro, så tillhör Örebro läns landsting. Kan ju som du säger skilja på såväl doser som tillvägagångssätt i olika landsting.
Hej allihopa tänkte bara berätta vi har fått en tös 
som tydligen ville ut till mamma och pappa
vi var beräknad till 13/10 Men i Måndags morron kom hon så vi har tydligen skrivit i fel forum vi skulle ha skrivit i September forumet
BF för våran tös 30/9 kl 05,17

vi var beräknad till 13/10 Men i Måndags morron kom hon så vi har tydligen skrivit i fel forum vi skulle ha skrivit i September forumet
Lindgren grattis grattis till dottern
Hoppas förlossningen gick bra å att ni mår bra. Gick förlossningen fort?