bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?

vi var beräknad till 13/10 Men i Måndags morron kom hon så vi har tydligen skrivit i fel forum vi skulle ha skrivit i September forumet
Förlossningen gick tokfort vi kom in 04,15 och 05,17 kom Linnea våran dotter,
Lång historia kort vi gick och la oss runt 22-23 sen 02,30 väckte frun mig och bad mig värma vetekudden när jag kom upp 2 min senare så stog hon i värkar vi ringde in vid 03,30 och sa nu kommer vi så jag kastade in väskan i bilen å fixade lite och for in och var inne som sagt strax efter 4 och då var hon öppen 4 cm kl 05,13 vara hon fullt öppen å sen kom vårat mirakel 05,17

Stort grattis till er Lindgren79! Vilken söt liten tjej och riktigt fint namn!
Igår var vi tillbaks på förlossningen för att kontrollera om lillgrodan fortfarande låg kvar med huvudet nedåt sedan vändningen förra veckan, och det gjorde den!
Är så glad!
Nästa vecka kör jag min sista arbetsvecka, sista dagen på jobbet på onsdag. Så gött, har 18,5h komp att plocka ut så slipper jobba torsdag, fredag och slutar redan klockan 13.30 på onsdagen, weeeehooo! sedan är det bara att sätta igång att VÄNTA på att bebisen ska komma!
Hur länge jobbar ni andra?
Smultronsöt jag har gått me gravidpenning sen 1 september pga mitt tunga jobb å foglossningar.
Varit ledig sen 18 aug på gravpenning... Känns sjukt länge....
Hallå alla. Igår kväll tror jag att slemproppen gick. Dock inte säker, eller om det var hela som kom. Hur vet man det?
Läste lite på nätet (som jag alltid gör när något händer) och det stod att när slemproppen gått så tar det oftast max en vecka innan förlossningen startar.
Jag har inte bf förens 27 okt, är alltså i v.36+5 idag.
Första graviditeten också.
Får änna panik här, ifall det skulle vara så att det startar om ca en vecka......
Slemproppen kan ju även återbildas så var de inte JÄTTE mycket så behöver det inge alls betyda att förlossningen är på g!