Inlägg från: TeddyGirl82 |Visa alla inlägg
  • TeddyGirl82

Gravid i Göteborg 2013

SusannneL skrev 2013-07-12 11:32:41 följande:
    Har någon av er tagit gravid foton?

Nä inga foton i studio. Ångrar man lite nu men får ta igen det sen när den lille är ute. Även om man har egen systemkamera så lyckas jag nog inte så.bra som dom gör i studio.
    WeeBee skrev 2013-07-12 13:10:20 följande:
    Vore skitkul om man hamnade på förlossningen å BB samtidigt juh!

Jag har en vecka kvar nu...eller max tre veckor...hehe...som sagt, man vet aldrig

Hehe vi får väl se. Jag e på nåt av bbna på torsdag i alla fall ;)
  • TeddyGirl82

Åh vad jag e sugen på att va på GylleneTider ikväll...men men kommer väl fler konserter längre fram med nån artist/grupp man gillar

• TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-12 19:57:01 följande:
    Med sonen var jag jätteaktiv. Tveksamt om jag kommer igång igen efter bihåleinflammation. Mår just nu vrätt kasst om än ngt bättre. Vill åka och bada med grabben imorgon. Hur många fina dagar blir det i sommaar liksom?

Jag ska ut och sola och doppa fötterna imorrn på öckerö tänkte jag.

Så man får lite havsluft och sol på sig
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-12 19:57:56 följande:
    Jag känner mig som en elefant typ.

Då måste jag vara en blåval nu då..hehe
  • TeddyGirl82
    Dannii B skrev 2013-07-13 14:13:20 följande:
    För mkt fritid, nojar över att inte kunna föda där jag vill. Har läst alla skräckscenarion som publicerats i tidningarma nu det senaste. Vi valde fel månad att tillverka bebisar. .

Ja jag har med läst d..det är riktigt skrämmande...
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-13 09:53:23 följande:
    Min man kallade mig dunderklumpen i slutet sist. Tydligen var han lätt självmordsbenägen..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Haha det var modigt;)
  • TeddyGirl82

Fy sjutton. Tror isen ligger kvar i havet än för fy vad kallt det var. Och solen har tatt mer än man kände. Först nu när man är hemma bränner det.

• TeddyGirl82
    Dannii B skrev 2013-07-13 16:16:33 följande:
    Uh den e seg... satt och solade ryggen, när det blåser så där behagligt så känner man ju inte att det riktigt steker. Ser ut som en röd läder väska på ryggen. Hur FAN ska man ligga och sova nu då?? Finns ju bara 1 liggläge. ..!!!!

Ja usch ryggen e ingen hit och bränna nu när man sover som man gör. Tur man inte brände den mest hehe. Tror jag börjar få kraftigare molande värk..hoppas hoppas på att få mer ont nu. Första och enda gången jag välkomnar smärta nu!
  • TeddyGirl82

Ja får väl se. Sen blir d nya rekomendationen om d funkar för.dom som väntar barn i sommarn. Bada haha

• TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-13 18:51:56 följande:
    ..hugga vak i vinter och vinterbada med tjockmagen... *brrr*

ja usch d låter inte som nån bra rekomendation..

lite finns d kvar av värken men inte mycket...nu e  d mer frossa av solbrännan som kom. Men tog en sval dusch med så man kommer ner i temperatur lite, skulle kanske gjort d senare när man ska sova..men men  
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013