Inlägg från: TeddyGirl82 |Visa alla inlägg
  • TeddyGirl82

Gravid i Göteborg 2013

MissKaos skrev 2013-07-17 19:19:23 följande:
    Kör du min variant vaknar du tidigt imorgon med rejält ont. Kl 15 åker du in. Hittills följer du ju mitt mönster bra..

Hehe får väl se. Börjar redan göra mer och mer ont
  • TeddyGirl82
    Dannii B skrev 2013-07-17 20:01:45 följande:
    Wohoo jag överlevde dagen... men satan vad ont jag har. Har en ischias nerv som ligger i kläm, not så skönt.

Usch d låter inget vidare. Men bra kämpat. I denna värmen. Puh

Tror jag kommer åka in. Så fort jag rör mig gör d ont. Och d e så jag knappt klarar d snart. Men spänner bara i nedre delen magen
  • TeddyGirl82
    Dannii B skrev 2013-07-17 20:01:45 följande:
    Wohoo jag överlevde dagen... men satan vad ont jag har. Har en ischias nerv som ligger i kläm, not så skönt.

Usch d låter inget vidare. Men bra kämpat. I denna värmen. Puh

Tror jag kommer åka in. Så fort jag rör mig gör d ont. Och d e så jag knappt klarar d snart. Men spänner bara i nedre delen magen
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-17 20:34:51 följande:
    Men det gjorde ju inte ont i hela magen. Inte i början iaf. Då gjorde det som ont  mensvärken sitter typ.

E på väg till östra nu..mannen e apstressad
  • TeddyGirl82

Kom dit. Blev kopplad till ctg. Dom såg jag hade värkar. Och kände på tappen. Men det är bara att den håller på att mjukas upp som göratt det gör så ont. Så jag beslutade att jag sover bättre hemma än där. Jag har ju ändå min tid imorgon. Och då åker jag inte hem.

Men nu e d kollat i alla fall. Jag vet ju inte vad jag känner alls...

• TeddyGirl82

Det kommer bli en lång dag idag. Inte sovit ett skit inatt. När jag kände att d inte gick mer tog jag tabletterna bm gav mig, minns inte namnet. Var vid 23.30. Började väl verka vid 00.30. Så fort jag kände jag kunde somna kom d en värk eller så började min förbannade man snarka. Hör han genom öronpropparna t o m. E så irreterad av sömnbristen. Så blir en lång dag idag...

• TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-18 06:18:26 följande:
    Tror ändå det är bra stt kroppen startar upp själv det gör fl lättare. Hoppas du är öppen många cm kl 8!

Ja det tycker jag med. Bm sa d e lättare med någon som börjat latebsfasen än ingenting. Blöder lite nu på morgonen. Det är inte klarrött utan mer brunt men d sa bm att man kan göra efter att hon har kännt på tappen. Snart blir d och bege sig. Duschat och packat d sista. Och d kommer bli varmt idag puh!
  • TeddyGirl82

Jag ligger här och våndas. Har en ballongkateter i mig. Och magen e seg men fått gjort nr 2 två gånger här men d e svårt. Sån jävla värk. Och d ska bli värre. Jag hoppas katetern vidgar som den ska. Vilar men kan inte somna

• TeddyGirl82

Ballongkatetern ska som ni skrev vidga utgången. D gjorde pnt så läkarn fick komma känna. Då var jag öppen 5 cm och ballongen hade fastnat typ över huvet på bebisen och därför inte släppt. Nu e epiduralen satt och man har tryckande värkar. Mer behagligt men känns som man måste bajsa. Hinnorna är tagna. Så d böir bebis inatt. Snart upp och gå.

• TeddyGirl82

Nu e vår lilla tjej ute. Hon kom 3,30 inatt. Kämpig förlossning mee feber infektion. Slutade med akut kejsarsnitt. Hon väger 3400och 52 lång. Så söt

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013