Gravid i Göteborg 2013
Hehe får väl se. Börjar redan göra mer och mer ont
Kom dit. Blev kopplad till ctg. Dom såg jag hade värkar. Och kände på tappen. Men det är bara att den håller på att mjukas upp som göratt det gör så ont. Så jag beslutade att jag sover bättre hemma än där. Jag har ju ändå min tid imorgon. Och då åker jag inte hem.
Men nu e d kollat i alla fall. Jag vet ju inte vad jag känner alls...
Det kommer bli en lång dag idag. Inte sovit ett skit inatt. När jag kände att d inte gick mer tog jag tabletterna bm gav mig, minns inte namnet. Var vid 23.30. Började väl verka vid 00.30. Så fort jag kände jag kunde somna kom d en värk eller så började min förbannade man snarka. Hör han genom öronpropparna t o m. E så irreterad av sömnbristen. Så blir en lång dag idag...
Jag ligger här och våndas. Har en ballongkateter i mig. Och magen e seg men fått gjort nr 2 två gånger här men d e svårt. Sån jävla värk. Och d ska bli värre. Jag hoppas katetern vidgar som den ska. Vilar men kan inte somna
Ballongkatetern ska som ni skrev vidga utgången. D gjorde pnt så läkarn fick komma känna. Då var jag öppen 5 cm och ballongen hade fastnat typ över huvet på bebisen och därför inte släppt. Nu e epiduralen satt och man har tryckande värkar. Mer behagligt men känns som man måste bajsa. Hinnorna är tagna. Så d böir bebis inatt. Snart upp och gå.
Nu e vår lilla tjej ute. Hon kom 3,30 inatt. Kämpig förlossning mee feber infektion. Slutade med akut kejsarsnitt. Hon väger 3400och 52 lång. Så söt