Gravid i Göteborg 2013
Dagens shopping

Hehe var främst den vita jag var ute efter typ..men blev lite mer :P blir mycket rosa. Men jag älskar rosa
Dagens shopping

Hehe var främst den vita jag var ute efter typ..men blev lite mer :P blir mycket rosa. Men jag älskar rosa
Ooo idag öppnar lager 157 i Kållered. Får man spana in längre fram
Jag får krupp på dessa små powernaps hon tar. Inga långa alls.
Men nu ska jag prova och aktivera oss mer med promenader, få ordning på bärselen med. En timma eller två får jag ju försöka få in hela tiden med henne även om rutiner e svårt än. Men så har man d som vana sen.
Varför är d alltid så lätt för alla andra men själv känns d som man bara misslyckas med allt
Fy faan vad hemskt. Skulle gå till vår pizzeria som ligger en bit bort. Gick bra halva vägen och hon var glad i sin vagn. Sen vände d. Honsatte igång sitt hungerskrik. Helt hysteriskt. Jag fick gå hem mannen handla mat. Satte mig på en bänk för att amma. Me antingen kom d ingrt för jag var stressad för hon var så hysterisk och kände mig hjälplös eller så var hon för upprörd. Så gick en bit till och sen satte jah mig igen. Samma resultst. Sluta med att mannen kom ikapp oss och fickbära henne i famnen.
Av detta lärde jag mig att alltid ha ersättning med mig. För min mjölk verkar inte funka på kvällen. Lr så e d jag som stressar. Mår skit att hon fick skrika så så länge.