Inlägg från: TeddyGirl82 |Visa alla inlägg
  • TeddyGirl82

Gravid i Göteborg 2013

MissKaos skrev 2013-08-21 12:14:58 följande:
    Jag hade inte velat utsätta mig för det

Sf måttet mitt på mittlinjen. Ha! För förstor mage. Den är exakt lagom jättestor. Alla värden bra och imorgon åker vi till Kreta!

Åh din lilla gris! Hoppas ni får det hur härligt som helst. Vill med..
  • TeddyGirl82
    nyttliv85 skrev 2013-08-21 12:42:06 följande:
    Var där... kom in i butiken... gick ut ur butiken 5 minuter senare!

Folk e fan inte riktigt kloka, folk knöde, knuffades bakifrån, armbågade osv... och tro de eller ej folk stod med små små spädbarn och tryckte och knödde som att de handla om överlevnad! 

Inne i butiken var det 30%, men på de sakerna jag tittade på skillde det inte många kronor från att beställa på nätet, efter man dragit bort deras 30%...

Då missade man inget i alla fall...köpt 2 begagnade åkpåsar istället av kompis för 500kr
  • TeddyGirl82
    nyttliv85 skrev 2013-08-21 12:50:22 följande:
    Onej du missa inget! Blev mest bara uppröd av mitt besök!

Det hade jag med blitt.
  • TeddyGirl82

Det hade jag med blitt.
  • TeddyGirl82

Det hade jag med blitt.
  • TeddyGirl82

Det hade jag med blitt.
  • TeddyGirl82

Ja om dom ska bli av med allt får dom allt ha mer nersatt. Är glad jag inte gick in. Har haft en mysig dag med min skrutta idag. Hon behöver inte knö med folk ännu alls. Blev bättre med och shoppa från gamla tränarn istället. Bättre pris med hehe

• TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-08-21 16:12:33 följande:
    Femstjärnigt egen pool och mat ingår fem dgr.. lyx! Blev bra mkt billigare att resa nu ist för mitt under högsäsong!

Ja så brukar vi med göra när vi åker till Turkiet. Hoppas kunna göra så med sen när hon kan gå och är större. Nu känns lite fel och åka hihi

Men hoppas ni får en skön semester

Ännu en natt då hon inte vaknar. Det är helt otroligt. 21:45-05:30. Känner mig lite bortskämd.

Måste ställa in bärselen med. Känns lite lurigtnär man e själv. I helgen kanske
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-08-22 07:50:30 följande:
    Vi åkte till Thailand när Isak var två. Gick jättebra. Skulle inte åks med spädis.. vi pratar om stt resa nästa höst kanske teneriffa typ..

Resfeber! !

Ja två kan jag tänka mig åka med henne. Då kan hon gå och vara med mer typ. Aldrig med spädbarn.

Hoppas kunna göra nåt nästa sommar. Om d så bara e och hyra stuga eller nåt.

Förstår du har resfeber. Åker ni tidigt/sent?
  • TeddyGirl82
    SusannneL skrev 2013-08-22 11:37:19 följande:
    Så glad! Bebis sov i sin säng hela natten. Bvc hade åsikter om att låta honom sova på sida/mage & att han helst skulle sova i sin säng på rygg så vi tänkte att vi får testa. (Pga spädbarnsdöd)

Trodde inte det skulle gå men det gick jätte bra. Tog ju en stund innan han somnade men det gick! Skönt att kunna breda ut sig i sängen utan att va rädd för att mosa honom.

Sen tyckte dom inte att man skulle ha babynest,för dom ska kunna "sprattla" till så som dom gör ibland när dom sover. Och man ska inte "linda in dom".

Har dom pratat med er andra om detta?

Jag var helt inne på att köpa/göra ett babynest för det verkar funka så bra för alla. Hm.

Dom sa ungefär samma här. Jag har gjort som ett u runt henne i sin säng. Men kan nog snart ta bort d. Hon börjar röra sig mer och mer i sängen och kanar ner från sin kudde.

Men dom kan ligga på sidan så länge man e i närheten och ser dom om dom somnar. Men d e riktigt skönt att ha sängen för sig själv.

Idag blev det en tur till klädkällarn. Sommarkläder rear dom ut. Och hitta en del sött. Bland annat en fleecetröja hon kan ha nu under hösten. Ska ta bild sen.
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013