Inlägg från: TeddyGirl82 |Visa alla inlägg
  • TeddyGirl82

Gravid i Göteborg 2013

Ska också fundera på den 1:a. hade varit kul och träffa lite folk. Får se om man vågar ge sig ut så ännu bara

• TeddyGirl82

Ja d kan inte skada och prova med sele. Blir hon trött så blir hon.

Ska prova ligga på mage idag med.

Först tvätt då fröken bestämde sig att idag var en bajsar dag

• TeddyGirl82

Ja d kan inte skada och prova med sele. Blir hon trött så blir hon.

Ska prova ligga på mage idag med.

Först tvätt då fröken bestämde sig att idag var en bajsar dag

• TeddyGirl82

Nu e en ergo beställd. Får den av mamma och pappa. Så hoppas den kommer till fredag.

Promenerat en timma med henne sovandes med. Hade kunnat gå längre så hade hon sovit mer. Men jag ska orka med hihi

• TeddyGirl82
    SusannneL skrev 2013-08-14 21:22:33 följande:
    Ajj mina bröst! :'( Dom har svällt till det 3 dubbla under dagen. Har preparerat med ipren,varm dusch + massage & nu varm vetekudde. Känner mig lite lurad på hur "lätt" det ser ut att bli mamma. Aotch :(

Blev d inte bättre alltså?
  • TeddyGirl82
    SusannneL skrev 2013-08-15 08:11:16 följande:
    Det känns något bättre. Men när han suger ömmar det väldigt. Blir osäker på om han suger rätt. Ögonen går i kors,lillen har velat ha tutte mer eller mindre hela natten. Funderar på att ta till med napp Han blir lugn o sover när vi sätter in lill fingret.. Så de borde ju bara va sugbehov? Vad tror ni? På bb sa dom ju att man helst ska vänta till amningen e i ordning..?

Så sa dom till oss med. Men om du ger han napp direkt efter han verkar nöjd med att äta så kan han ju prova napp en stund. Om han nu vill ha den..så gör vi i alla fall
  • TeddyGirl82
    SusannneL skrev 2013-08-15 18:34:17 följande:
    Det känns bättre med tuttarna idag.

Ont gör det men dom spränger inte lika mycket.

Gu så sjukt att man får ont i hela kroppen utav sitt barns skrik.

Ang nappen jag skrev så försökte vi med det förut men han verkar inte riktigt förstå hur han ska gö me den eller så smakar den helt enkelt inte gott!

Har testat med 2 olika sorter.

Han vill inte heller gärna ligga ensam för sig själv. Det är vid tutten eller uppe på bröstet som gäller!

Som tur är duger pappas bröst ibland så jag kan få pausa lite.

Igår sov han dock en bra stund i vagnen som pappa gungade på ibland.

Men idag vill de sig inte alls.

Vilken omställning att bli förälder.

Det är underbart samtidigt som det är väldigt utmattande.

Hoppas man får lite energi snart.

Imorgon ska vi på hörsel testet!

Ja d e en omställning. Alla tror d bara är att skaffa sen flyter bara allt på. Men d e ett heltidsjobb som både får en och få panik menmest njutning.
  • TeddyGirl82

Gud vad tiden går fort..4 veckor sen hon titta ut. Det går sjukt fort.

Måste hitta nåt lite varmare och ha på henne. Nu börjar snart den luriga hösten. Vill inte hon blir kall. Fleeceoverall eller nåt

• TeddyGirl82
    Vilgot o Lillpyret skrev 2013-08-16 10:18:00 följande:
    www.kappahl.se/article/overall_491381

Denna har Ivar på sig de dagar det är lite kyligt. Den är riktigt mysig! Fleeceoverall är nog lite för varmt nu, hon ligger ju nedbäddad i vagnen då hon är ute. 

Det är sant. Får kolla i alla fall
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013