Gravid i Göteborg 2013
Sover era små mycket på dagarna?
Jag har svårt och få henne sova. Hon har vartvaken sen 6.30. Sover små power naps. Är väl d jag får för hon sover hela natten..
Sover era små mycket på dagarna?
Jag har svårt och få henne sova. Hon har vartvaken sen 6.30. Sover små power naps. Är väl d jag får för hon sover hela natten..
Upp 200g så nu e vi vid 4045g. Så det är inte så mycket fel på mina tuttar hoppas jag. Dock har hon fått svamp mellan benen..lilla pluttan. E d inte i munnen så..men dom två hör tydligen ihop.
Och dom rådde oss med till bärsele. Plus nåt vid skötbordet att titta på för hon tittar mer och mer på saker..bland annat mobilen över mätbordet på bvc..
Dock har vi ju skötbordet på badkaret. Så får lösa nåt.
Att mötas av ett leende från en utvilad tjej (21.30-04.20) får en och känna det är värt allt kämpande. Dagen känns inte så jobbig då ;)
God morgon på er! Idag blir d en tripp till Ikea och kolla lite leksaker och lådor.
Har fått tips om ergobaby. Men tycker dom e dyra..även begagnat. Budat på tradera på en babybjörn. Ångrar jag inte köpte på ullared. Måste prova. Hon sover inte mycket på dagarns. Bara lite om jag ligger brevid och hon får snutta..
Jag vet inte hur länge man använder den. Vill bara prova om d kan ge henne ro och sova mer på dagarna så man slipper över tröttheten i dom timmarna som e nu..
Gud vad hon fiser. Som en riktig karl.
Jac har inte haft nåt av d så jag provar allt för att få en mer rofylld bebis som kan sova mer på dagarna.