Pergotime start mars 2013.
Hej tjejer. Trådstartaren här :). Har läst igenom en del av inläggen men orkar inte läsa alla tyvärr. Jag börjar med att säga stort grattis till er som plussat! Jag håller alla tummar för att det ska gå hela vägen :). Sedan kan jag berätta att efter missfallet efter pergotime pausade vi en månad med pergo för att sedan äta en enkelkur. Tyvärr blev det ingenting. Fick mens. Börjar med sprutor istället till hösten. Så just nu pausar vi behandlingen frivilligt. Vill inte äta pergotime min sista semestervecka och kan säga att jag dricker vin, äter skräpmat och röker en cigg då och då. Och det är väl helt upp till mig. Jag startade denna tråd för att vi ska kunna stötta varandra. Har man massa åsikter om hur folk lever så tycker jag att man kan hålla dem för sig själv istället. Alla gör vi våra egna val. När jag åt pergotime rökte jag inte en cigg men kunde ändå ta ett glas vin till maten ibland eftersom det knappast gör någon skillnad. Och håller man på med behandlingar under en lång tid varje månad så måste man väl få göra som man vill när det kommer till alkohol. Man sköter sitt och skiter i hur andra sköter sitt. Finns ingen som helst anledning att hacka på folk bara för att man gör olika val. Kram på er!