• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • moruri

De enda värkar jag har är tandvärk :( på väg in på kontroll nu, snälla ge mig smärtlindring, för tanden alltså!!

• MissKaos

Mähhh.. bättre det gör ont där det ska!!

moruri skrev 2013-12-15 10:45:57 följande:
    De enda värkar jag har är tandvärk :( på väg in på kontroll nu, snälla ge mig smärtlindring, för tanden alltså!!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • pyysen

FörstaFörsökaren26: oj har du också bf idag? :) vad roligt! Ja dom får gärna komma med detsamma om jag får bestämma ;) jag brukar ha på kvällarna ganska kraftiga sammandragningar å tryck nedåt men inga som är regelbundna. Har även jätte sjukt i bäckenbenet men allt detta har jag haft i flera dagar nu så lill tösen värkar inte börja vilja komma ut av bara dem. :( önskar så att hon skulle komma innan jul så vi kan julmysa hemma på julafton och inte behöva ligga inne på bb då. Men det får tiden visa. Hur mår du annars då? :)

• Repan

Oregelbundna värkar 8-15 min. In på kontroll nu o sen hem igen :)

• Förstaförsökaren26

Pyysen - Jo, jag mår överlag bra men börjar bli tungt nu. Gick på bio igår å såg the hobbit - rekommenderar inte en 3 tim film när man är höggravid hehe. Ja, de kan väl komma nu :) ha en liten bebis i famnen till jul! Vore helt underbart! :)

• MissKaos

Då måste det ingå kisspaus jue!

Förstaförsökaren26 skrev 2013-12-15 12:49:17 följande:
    Pyysen - Jo, jag mår överlag bra men börjar bli tungt nu. Gick på bio igår å såg the hobbit - rekommenderar inte en 3 tim film när man är höggravid hehe. Ja, de kan väl komma nu :) ha en liten bebis i famnen till jul! Vore helt underbart! :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Aliciar

Hej :) grattis till alla som har fått jag har hängt med här från början och gjort något inlägg ibland men jag har nog inte missat många inlägg som blivit skrivna! Mitt BF var igår jag har testat alla myter tror jag nu men inget händer har fått bokad hinnsvepning imorgon och hjälper inte det så blir det igångsättning då bebisen inte får växa mer i magen nu ^^ men undrar om någon känner att bebisen bökar runt med huvudet ner till väldigt mycket? Lycka till för alla er som det är på g för och så håller jag tummarna för att det startar snart för den som har BF eller gått över!

Svar på tråden December bebis 2013