• lije

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Bra jobbat med listan hjärtemamma! Och med crosstrainern ;)

• lije

Tycker oxå shape up är lite svår, svårt att hitta vissa livsmedel! Men funkar ok om man bara vill ha ett hum om kaloriinnehåll osv

Avdelning"nöjd med mig själv" :) Hoppade över fikat trots att jag tänkt att jag kunde ta en liten bulle! Tog lite frukt ist :)

• lije

Oj vad ni tränar, bra jobbat! Sj hinner jag inget känns det som! Cyklar ju t jobbet, men jobbar heltid så hinner inte så mkt mer! Skulle iofs hinna springa en runda när busen somnat men har fått mkt problem efter förlossningen så bör/vill helst inte springa :(
    Vilket är en stor sorg för det var något jag gillade förut! Och det enda som känns som jag skulle hinna med!!

• lije

Hallo! Hinner inte svara på er alla.. Men bra jobbat, alla kämpar och hänger i verkar det som! Och som sagt, har man en dålig dag är det bara att fortsätta! Håller med om att ibland är det skönt att bara ta en paus från räknandet (räknar ju points)! Tyvärr kan det lätt bli att jag fortsätter! Men på sikt hoppas jag att jag kan köra i veckorna och inte räkna helger, för att hålla vikten iaf!!
    Mitt sätt för att inte äta för mkt är faktiskt att räkna points lr kalorier! Jag äter rätt mkt skräp (alla mina bonuspoints går oftast t godis lr liknande) men äter inom mina points , oftast :)
    Häller upp ostbågar/ godis för så många points jag har tänkt äta osv... Sen funkar det ju inte alltid men ;p

Idag är det en jobbig dag med fika, utelunch osv ... Kul men för gott :(

• lije

Fy för magsjuka :(
    Och fy för min dag, ätit på tok för mkt!! Så nu funderar jag på att hoppa över middagen men det är ju inte bra att göra det egentligen!

• lije

Carmelia: det blev lite middag, inte så stor portion! När jag höftade in pointsen hade jag ätit 6 för många (med aktivitets och bonus inräknade :(
    Men nu kör jag på igen, vägdag i morgon! Har jag inte gått ner så ska jag köra två fastedagar (Max 500 kalorier)
    Åh vilket bra resultat, det är väl jättebra m 8 kilo sen jan??? Toppen!

Och samma för dig (långstång) vilken boost med såna siffror :)

• lije

Hjärtemamma: grymt jobbat!! Hur var det, var du föräldraledig lr?

• lije

Haha hoppades att så var fallet, fick såå dåligt samvete när jag såg hur duktig du var med träningen och undrade hur du hann!! Sen är det ju en fråga om prioritering så du klarar säkert att hålla i bara du vill! Just nu jobbar maken ca 200 procent och så kommer det vara ett tag varför det känns extra svårt att få någon tid ensam! När jag väl kan komma iväg har jag prioriterat att träffa vänner :)

• lije

Engångföralla: jag åt mkt kesella och ricottaost ( med lite olika blandningar) för att höja proteinet! Annars är väl linser och bönor bra samt nötter!

• lije

Tissie: välkommen hit :)

Carmelina: tackar, hoppas på ett bra resultat :)

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor