Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

och skrev 2013-05-11 13:19:44 följande:
    Så istället för att ge mig ryggmassage ska du alltså leka med gevär idag? Hur tänkte du där?
    Det undrar jag också.......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-05-11 13:26:06 följande:
    Det här en av anledningarna till att jag numera är lesbisk.
    Fuck....

Har jag gjort bort mig nu igen !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-11 14:00:09 följande:
    Snart fika sen hem packa viktiga saker.typ fotboll.grilla ikväll igen nere i en park.tatuering klockan 21 ..sjysst dag
    Hade jag velat vara. Nästa år så.....

http://www.inkfest.dk/da-DK/HJEM.aspx 
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-05-11 15:35:15 följande:
    Körde på samma kvinna med bilkundvagnen två gånger. Hon såg inte glad ut.
    Hade du kört på mig två gånger hade jag varit överlycklig. Seriöst...
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-11 16:22:00 följande:
    Ey anton..var fan är du? Svärbitchen lever fortfarande
    Jag åkte på å massera Annelies ( och ) rygg, så jag hann fan inte iväg, ber om ursäkt, får se om jag hinner under morgondagen. Problemet är att jag inte vet hur hon ser ut, svärbitchenmen jag har en helvetes massa ammunition så jag kan hålla på en bra stund. Nån gång skall väl bli rätt. Å som jag minns det bryr du dig inte om lite collateral damage...

Så i morgon. Om Gud vill. 
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-11 16:29:14 följande:

Hon har stor näsa.stora öron och pratar skånska kärringjäveln
    Då tror jag har vad jag behöver....
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-05-11 17:48:08 följande:

Puh! Då behöver jag inte oroa mig för att bli skjuten av misstag av Anton i alla fall.
    Nä.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-14 15:35:56 följande:
    Har köpt kajal så nu klarar jag mig en vecka
    Nu blev jag glad. Kajal är det vackraste en kvinna kan ha. Gör en vacker Dam ännu vackrare....
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-05-14 15:51:03 följande:
    Var på ett lekland med småern idag. En i personalen kom fram och frågade om min son fick äta klubba. Sa att det går bra, trodde att han skulle få EN. Så kom hon med en kartong. De har gått ut men det spelar ju ingen roll, bara det att de inte får sälja dem.

Tidig julafton för vissa.....Solig
Svar på tråden HANGAROUND