BF januari 2014
Va roligt! Jag gjorde en tråd för gravida Skåningar o ni e välkomna i den!! Hade vat kul att lära känna fler som bor nära :D www.familjeliv.se/Forum-2-14/m70671886.html
Va roligt! Jag gjorde en tråd för gravida Skåningar o ni e välkomna i den!! Hade vat kul att lära känna fler som bor nära :D www.familjeliv.se/Forum-2-14/m70671886.html
Länken för skåningar
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69927919.html
Lycka till alla som har rul idag! Ska bli kul att läsa om alla ikväll! Själv tycker jag tiden går sååå sakta nu! Nog vaknat 12 ggr i natt och kollat på kl! Vill att kl ska vara 14 Nuuuuuuu
Vi är på väg till vårt rul nu!! Ååhh va spänd jag e!!! En timme kvar!! Räknar verkligen ner minuterna! Haha!!
Grattis till er som har gjort era redan!!!
Nu har vi varit och kollat på vår lilla loppa! Vi blev dock bakåt flyttade så vi måste komma tillbaka om 3v! Men de gör mig inget! Va visst bara i v16+1 idag inte 17+3 som jag trodde!
De var en liten prins där inne! Som var så söt!
Bild kommer senare!:)
Ojojoj vilken sötnöt vi har skådat
En till synes fullt frisk liten krabat, men bm började med att berätta att min bm hade skickat mig för tidigt till UL, att man slutat göra RUL innan v 18+0 för att man ska kunna kolla hjärtat ordentligt och enligt vul så skulle jag vara i v 17+3 idag. Däremot så visade alla mätningar att jag skulle vara i v 16+3 så nytt BF är 25/1
Och medan blivande pappan ställde en av sina tusen frågor till bm så flashade bebis skrevet så jag började asgarva, vi hade nyss suttit i väntrummet och inte kunnat bestämma oss men nu var jag ju tvungen att berätta för både maken och bm undrade vad som flugit i mig
Men efter att bm oxå kikat så är vi rätt säkra att det bor en tös i magen
Så eftersom det nu vart lite tidigt så får vi komma tillbaka om några veckor, inte mig emot ![]()

Stod inget på min kallelse och jag kissa precis innan jag gick in!
SB2011, hur många dagar flyttade de tillbaka dig ? Och varför skulle du komma tillbaka om tre veckor ?