BF januari 2014
Jag kunde se att de va klart och tydligt en snopp å pung! Maken såg inte de! Bm som gjorde rul sa oxå att de va utan tvekan en pojk!
Men jag ska fråga bm igen på onsdag om de fortfarande är en pojk:)
Jag kunde se att de va klart och tydligt en snopp å pung! Maken såg inte de! Bm som gjorde rul sa oxå att de va utan tvekan en pojk!
Men jag ska fråga bm igen på onsdag om de fortfarande är en pojk:)
Idag är man i v.19 och har berättat för min mor att hon ska bli mormor och de va en del skrik och tårar (glädje) :)
Hon har även känt bebben sparka och blev helt till sig .. och börja gråta igen, av lycka hahah.
Magen har börjat växa, står även upp som en bula när man vaknar ( ÄNTLIGEN) :D
De sista dagarna har jag äntligen börjat känna sparkar uppe vid naveln! Inte bara i sidorna eller precis ovanför muffen!
Är i v18+5 nu eller v 19 som vissa säger! Men jag undrar när räknar ni att är halvvägs? Tycker de verkar va lite olika när man läser på olika sidor? För mig är de när man kommer över v19+6, men andra säger så fort man kommer in i v20 (19+0) ! Vad säger ni?
Visst de kvittar väl men är mest nyfiken hur ni tänker!
Hehe då va jag inte helt fel ute när jag tänker så då:) nä de kvittar ju egentligen! Men de e kul att de kan va så olika. Lika dant med när man gick in i 2dra trimestern ju!
Nu har jag varit hos bm för att prata om min extrema trötthet. Järnvärdet var bra och jag som hade hoppats på att det gick att lösa med tabletter började storböla. Bm tror att jag har fått typ en depression, nytt jobb, gravid och vara i princip ensam om allt (killen bor 15 mil bort och arbetar i flottan - borta flera veckor i taget utan att vi kan prata med varandra). Fick en läkartid om två veckor för ev. sjukskrivning. Har varit hemma från jobbet två dagar nu och bara sovit. Känner lite panik över hur jag ska orka två veckor till.
Ursäkta klaginlägget men allt känns så himla tungt nu :(
Någon annan som har problem att tömma blåsan? Det känns annorlunda och jag får nästan "ta i", hoppas på att de e normalt o handlar om växande mage o tryck från livmodern ;)
Jag tror de e vanligt menar de e ju lite trångt där inne nu! Nåt kommer i kläm! Men drygt e de! :)
Tips för trappor å fogbesvär är att när man går upp, gå som ett litet barn ett trappsteg i taget! Och ner gå baklänges eller på sidan! Hjälper mig lite