• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • liliana01

Lycka till alla jag föder om 2 veckor beräknat :)

• sunnydays
    Oh baby skrev 2013-05-15 15:16:30 följande:

Crosstrainer är jättebra när du är gravid! Det är bara att köra på Solig
    men så bra, då blir det att plocka fram den också :D
  • 30maj

Hundenhubbe: haha hur ska vi klara oss?? Inte en vecka ledigt kommer ja ha.. Åh önskar att jag också hade kommit så långt till sjuksköterska.. Vill bli bm när ja är klar med alla studier, men en sak i taget och ja har 1 år kvar på USKA till en början:)

• puchelina88

Någon som har tips i mot rygg ont hosta så ja fick skit ont i ryggen i går :(

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • hundenhubbe
    30maj skrev 2013-05-15 19:37:49 följande:
    Hundenhubbe: haha hur ska vi klara oss?? Inte en vecka ledigt kommer ja ha.. Åh önskar att jag också hade kommit så långt till sjuksköterska.. Vill bli bm när ja är klar med alla studier, men en sak i taget och ja har 1 år kvar på USKA till en början:)
    Jaa, de känns alldeles för långt bort!! Jag har någon dag här och där ledigt men annars är de mkt jobb :/ Vi får kämpa! Tänka: Pengar till mer gos åt lillbebisen!
    Jag är i termin 3 nu och förhoppningsvis hinner jag klart termin 4! Blir väldigt tajt då sista tentan är runt den 17 januari och jag har BF beräknat den 14... Haha! Hoppas lill*n stannar inne lite så mamma hinner klart!
    Jaa, du hinner :D USKA ska jag jobba som i sommar :D Kommer bli superkul! Vill nog med bli barnmorska! :D Möta såna som oss som ska se sitt barn för första gången, måste ju vara supermysigt! 
  • 30maj
    hundenhubbe skrev 2013-05-15 20:01:17 följande:
    Jaa, de känns alldeles för långt bort!! Jag har någon dag här och där ledigt men annars är de mkt jobb :/ Vi får kämpa! Tänka: Pengar till mer gos åt lillbebisen!
    Jag är i termin 3 nu och förhoppningsvis hinner jag klart termin 4! Blir väldigt tajt då sista tentan är runt den 17 januari och jag har BF beräknat den 14... Haha! Hoppas lill*n stannar inne lite så mamma hinner klart!
    Jaa, du hinner :D USKA ska jag jobba som i sommar :D Kommer bli superkul! Vill nog med bli barnmorska! :D Möta såna som oss som ska se sitt barn för första gången, måste ju vara supermysigt! 
    Mm det är samma här så jag är nöjd med schemat i övrigt, bara de att man undrar hur de ska gå med orken nu när man är så trött och alla andra symtom som illamående och smärtor...
    Åh va kul!! *Avis*  men förstår att de är stressigt... vi läser ju efter vanliga skolors terminer som tur är så ja blir klar med den terminen i december.
    Förra förlossningen skrev ja i mitt brev att inga studenter fick närvara.. egentligen vill jag inte att studenter ska få arbeta med mig denna gången heller... MEN när jag väl är bm studerande så kommer jag ju absolut behöva prova på riktiga förlossningar...antar att studenter får va med denna gången:) 
  • 30maj
    hundenhubbe skrev 2013-05-15 20:01:17 följande:
    såg att du också va 22 år .. vi är lite samma då.. fast jag har en son redan då:)
  • Tokis

Ni får.gärna lägga mig på 15/1 tokis84, 29 år, andra barnet

Svar på tråden BF januari 2014