• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • pippsor

Känns som om mina symtom avtar lite.. Har fortfarande ont i brösten men illamåendet har släppt. Åh man blir ju så orolig. Oroade mig aldrig för missfall när jag väntade sonen, men då hängde jag inte på familjeliv heller ;), haha.

• Mymemlan
    Kramardig skrev 2013-05-15 23:23:32 följande:
    MYMEMLAN: Jag fyller 23 i augusti. Brukar du skriva flitigt i trådar här på FL? Tänkte just när jag känner igen ditt nick så mycket. Du var inte med i luletråden barn födda 2011? Där läste jag endel utan att skriva själv :)
    Nä inte direkt, skriver nån gång ibland bara.. :) 
    Näpp, var med i tråden höst & vinterbarn 2009/2010.. :) Min son är 3.5 år gammal så.  
    Pojke född -09, bebis jan 2014
  • Mymemlan

Alltså jag mår såå dåligt.. Magen är som en badboll (stenhård och galet uppsvälld) och mina illamåandetabletter fungerar föga.. Känns som att jag bara gråter.. Är helt slut, och har sån kräkfobi.. 

Pojke född -09, bebis jan 2014
  • 30maj

Hundenhubbe: Ja de är underbart, ska bli fantastiskt med ett litet syskon till honom:) vi har vart tillsammans i 3 år:)

• mariafii
    Mimmi W skrev 2013-05-15 22:57:48 följande:

BF för mig är 27/1 :) Bläddrat lite i tråden snabbt så vet inte om det står, men tror sig någon veta om den väntar en flicka eller pojke?

Jag har nog alltid känt på mig att det kommer bli en tjej första :) så blir spännande

Viggen- Tack 
  • Kramardig

MYMEMLAN: Jag mår också dåligt. Har suttit och gråtit ett flertal gånger åt min sambo och frågat hur jag kan gå igenom det här frivilligt än en gång och att allt är hans fel haha!

Min mage är lite svullen har jag märkt, just nedanför brösten.

• Aadomeniqe
    verkar skrev 2013-05-16 05:26:37 följande:

Jag tror detta är en pojke, för att denna graviditet skiljer sig jämfört med de andra. Mår annulunda . Vi får se i januari om jag har rätt, jag trodde de andra skulle bli tjejer och det blev de.
    Hej =) Allt väl? Fick tid hos storken den 31:maj för UL =D Spännande som tusan !!
  • Veronica76
    Lilla Ladyn skrev 2013-05-16 07:44:17 följande:
    Idag välkomnar jag v 6 ?

Jag kliver in i v7 idag = )
Svar på tråden BF januari 2014