• K87

BF januari 2014

Vår älskling blir 3 månader nästa lördag :D

• K87

Nu när vi var på BVC i onsdags hade vår lilla tjej tydligen inte gått upp tillräckligt på 8 dagar :/ hade gått upp 95g å ska tydligen gå upp mellan 100-150 :( måste dit igen nästa vecka :(

• K87

Ja det var rätt segt :( hon vägde 4960 sist å nu vägde hon 5050 som dessutom bara är 90g nu när jag räknade :( men pumpade lite igårkväll å tror inte min mjölk är tillräckligt fet :( för den är lite gråaktig :( så ger mer ersättning nu när hon är hungrig efter att ha fått båda tuttarna :) så får vi se :) hon blir 3 månader på lördag :)

• K87
    Tokfrans skrev 2014-05-09 08:40:14 följande:

ajdå K97, lät inte alls kul, hoppas lillan går upp snart, kan ju komma sådana perioder, nästa gång är vid 6-7 månader, stannat dvs i vikt osv. Men håller tummarna =) men är hon pigg och glad annars?

Förkylning har vi lyckats undvika änså länge! phuu, kommer väl snart i guess =)

Här är nån bild på lille trollet Theo, upp med bilder nu brudar! få se guldklimparna =)

Ja hoppas verkligen hon går upp mer, men det var ju inte så farligt ändå tycker jag :) gått upp 90g å ska gå upp minst 100g :) ja hon är som vanligt tycker jag :)

Hon har inte varit sjuk en enda gång (peppar peppar)

• K87
    Tokfrans skrev 2014-05-09 09:48:13 följande:

gud va söt hon är! jäklar va hår hon har :D söt liten trollunge ;)

Tack! Ja hon är mammas lilla trollunge :D din är oxå otroligt söt :)
  • K87
    Tokfrans skrev 2014-05-09 15:21:28 följande:
    aw tack, lille skallepär hehe, inte mycke hår här inteTungan ute
    Nä men söt för det :)
  • K87
    c4trin skrev 2014-05-09 15:45:36 följande:

Här kommer lille N. Jag har valt att inte lägga upp bilder på honom där man ser hela ansiktet, men såhär mkt kan jag bjuda på =)

N 140128 <3 tvablitre.blogg.se
    Väldigt söt :)
  • K87
    Pepsi skrev 2014-05-11 14:29:59 följande:

Har någon av er tänkt på hoppgunga till era små? 
    Vi har tittat på en och är sugna på en. För våran lilla tjeja vill bara stå upp. 
    Hon är 3,5 månad och är stadig i nacke...Så det känns som ett alternativ. Vill bara höra om någon testat hoppgunga? :) 

Jag skulle också vilja testa hoppgunga till vår tjej :)
Svar på tråden BF januari 2014