• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Magda85

Jag döljer min mage för fulla muggar redan, v 5 Obestämd Blir svullen väldigt väldigt tidigt som gravid. Men första barnet såg dom det på jobbet i v 15 och då har vi stora vårdarkläder på oss.. Med andra barnet gick det inte heller att dölja särskilt länge men då var jag mammaledig med första barnet dom första 5 månaderna så dom fick aldrig chansen att lyckas avslöja mig

• vilja89

Såg ärtan idag på VUL och hjärtat slog för fullt! Åh. Jag behövde verkligen se den lille för att kunna förstå att den är där inne.
    Sitter här med min lilla bild och känner mig som en kärlekskrank. ;)

• Lilla Ladyn
    vilja89 skrev 2013-05-16 18:03:13 följande:
    Såg ärtan idag på VUL och hjärtat slog för fullt! Åh. Jag behövde verkligen se den lille för att kunna förstå att den är där inne.

Grattis till dig!! ?
  • sunnydays
    vilja89 skrev 2013-05-16 18:03:13 följande:
    åh vad underbart det måste varit
  • youandme

Hejsan! Jag plussade igår (och idag med ett digitalt). Har redan varit på hälsosamtalet och allting känns förväntansfullt :)

Än så länge har jag inga direkta symtom förutom ont i bröstvårtorna och mensvärk, så är en smula nojig (särskilt pga att jag hade ett missfall förra sommaren).

Blir första barnet om allt går som planerat och BF kommer vara ungefär 20/1 2014 :) är alltså vecka 4+2 idag. 

• Mademoiselle

Jag är i vecka 5 och det syns så himla tydligt på mig. Jag är fruktansvärt uppsvullen. Jag fattar inte hur jag ska kunna dölja det på jobbet i många veckor till. Med första barnet fick jag bara en liten mage och dessutom sent i graviditeten. Jag berättade då på jobbet i vecka 19 och då var det många som inte hade märkt det.

• Lilla Ladyn
    vilja89 skrev 2013-05-16 18:16:04 följande:
    Lilla Ladyn: Tack!! :) Vilken vecka är du i?

Vilja89 jag är på v 5+0 idag tror jag. Jag är så nervös hela tiden. Funderar på att ringa något privat ställe och be om att få tidig Vul. Vet någon från vilken vecka man kan göra det?
  • Angvik77
    Mademoiselle skrev 2013-05-16 18:46:01 följande:
    Jag är i vecka 5 och det syns så himla tydligt på mig. Jag är fruktansvärt uppsvullen. Jag fattar inte hur jag ska kunna dölja det på jobbet i många veckor till. Med första barnet fick jag bara en liten mage och dessutom sent i graviditeten. Jag berättade då på jobbet i vecka 19 och då var det många som inte hade märkt det.

Jag är i vecka 6 och det börjar r edan att synas på mig oxå så jag vet inte heller hur jag ska kunna döja det för vänner o arbetskamprater
Svar på tråden BF januari 2014