• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SaraKarla

Ni som väntar andra barnet... Har ni börjat få mage? Jag är bara i 6+4 men magen har verkligen blivit rund i formen och hård. Blev inte sån med första barnet.

• 30maj

Sarakarla: ja fick barn 2011 och är i v 5+0 idag och har inte fått nån mage... Får väl se när den kommet,. Kan gärna vänta till v 10 eller nåt nu när man går i bikini snart så slipper folk fråga innan man vill berätta.. Men antar att den kommer tidigt då jag är någolunda vältränad

• SaraKarla

Okej, det kanske är därför magen börjat komma redan, är också smal och vältränad. Känns inte så kul att den redan börjat komma, men men

• SaraKarla

Är din mage helt platt? Förstår inte hur min mage kan komma redan

• Chaplin89

Jag har heller inte fått nån mage alls, har tränat ganska mycket men dras med något extra kilo :) Någon gravidmage eller ens någon svullen mage har ännu inte synts till här!

• londonsvenska

Här är en till med mage redan (6+1)... inte så kul, men vad ska man göra. De börjar nog snart fråga här på jobb. Men hoppas kunna hålla det hemligt tills efter eventuell löneförhandling snart!!! Tränar en del men har några kilon kvar sen förra graviditeten, 1.5 år sedan. Dock längtar jag tills magen blir en riktig gravidmage!!  

• Aadomeniqe

Sara: du är ju vältränad ;) jag hade lite mage kvar sen min förra unge ^^ men lite svullen r jag ju

• Lilla Ladyn

Lillfrö så känner jag med. I dag är nog första dagen jag inte kännt det så mycket. Synd att man inte vågar njuta av att inte lida av en massa obehagliga symptom hihi. Är det ditt första barn?

• goaround

jag har hört att andra graviditeten osv syns det snabbare än första graviditeten. Jag är i v.6 det syns redan o det är andra gången jag är gravid. :)

Svar på tråden BF januari 2014