• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Lilla Ladyn

Ulrika260 oj va lustigt:) men då står nog allt rätt till iaf. Härligt att ha vanan inne ?

Tjejer ni som har molvärk... Har ni det hela tiden eller kommer det och går, typ från dag till dag?

• verkar
    puchelina88 skrev 2013-05-16 13:07:20 följande:
    Någon mera som trött? har inte vart så här trött på länge spelar ingen roll om ja sover är endå trött:)
    den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor

Jag är trött både lite nu och då. Brukar lägga mig i soffan under rasten jobbet och en stund när jag kommer hem efter jobbet.
    Ursäkta min dyslexi
  • kokobell

tröttheten går över alltså? jag blandade ju dessa mina första veckor med en härlig jetlag, som jag annars också brukar reagera rätt starkt på. det här har lätt varit den värsta jetlagen jag någonsin har upplevt, men jag har å andra sidan haft nåt att skylla trötthet och illamående på för de som inte behöver veta sanningen än... jag tänker ALDRIG mer åka utomlands! (typ) jag är helt säker på att jetlagen har förvärrat trötthet och illamående, och graviditeten har försvårat jetlagen för när jag ska försöka sova slår hjärtat jättefort och hjärnan ba "BARN BARN BARN BARN OMG BARN BARN". sakta men säkert tror jag att jag håller på att komma i någon form av balans...

• LillFrö
    Lilla Ladyn skrev 2013-05-16 13:31:45 följande:
    Ulrika260 oj va lustigt:) men då står nog allt rätt till iaf. Härligt att ha vanan inne ? Tjejer ni som har molvärk... Har ni det hela tiden eller kommer det och går, typ från dag till dag?

Jag är nog i v 6 nu och jag har haft som ordentlig mensverk sedan någon vecka innan mensen skulle ha kommit. Sista dagarna känner jag det mer som att det kommer och går, att det liksom stretar och drar lite i magen då och då... Hur känner du?
  • viggen

När ja väns sonen va ja helt säker på att de va en kille.
    Denna gång jätte osäker men nånstans i bakhuvudet tror ja ändå de är en pöjk. Maken tror att de är en flicka :)
    Vi ska ta reda på de på RUL. Tycker inte att de är de som "förstör" de som är "spännande". För mej är de mer spännande att veta hur bebisen ser ut o vad den får för personlighet :)

• hundenhubbe
    30maj skrev 2013-05-16 07:29:14 följande:
    Hundenhubbe: Ja de är underbart, ska bli fantastiskt med ett litet syskon till honom:) vi har vart tillsammans i 3 år:)
    Vad mysigt! :D Vi har varit tillsammans u 5 ½ :)
  • hundenhubbe

Innan jag vart gravid sa jag alltid att jag BARA kommer få pojkar. Men nu är jag helt övertygad om att de är en tjej!

• hundenhubbe
    Lilla Ladyn skrev 2013-05-16 13:31:45 följande:
    Ulrika260 oj va lustigt:) men då står nog allt rätt till iaf. Härligt att ha vanan inne ?
    Tjejer ni som har molvärk... Har ni det hela tiden eller kommer det och går, typ från dag till dag?
    Jag har de typ hela tiden! 
Svar på tråden BF januari 2014