• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • mariafii
    Elvinsmamma skrev 2013-05-05 21:20:06 följande:

Jag plussade i måndags så det är snart en vecka sen! Så är i vecka 6 nu :) är det ditt förta barn?

Ja första barnet så nu är man nervös, jag har längtat så länge :)
    sagalo skrev 2013-05-05 21:21:24 följande:
    Tusen tack!!! :) Och grattis till dig med, och alla andra i tråden förstås! :)
    Finns det förresten någon lista här med folks BF osv så man kan ha lite koll? :) Verkar vara ganska många här nu tänkte jag :)

Vad kul, plussade också på BIM-1 och har bf 12 jan :) Grattis förresten! 

Va roligt och tack :) då har vi samtidigt eller ca
  • Susanne1975
    sagalo skrev 2013-05-05 21:11:30 följande:
    Hej! Jag plussade tidigare ikväll, vi är båda fortfarande i chock även om vi anade det :) Graviditeten var egentligen planerad, dock hade vi tänkt börja försöka först nu i maj.. men är förstås lika glada över den även fast det blev lite tidigare än planerat ;) Vi har ett barn på 3,5 år sedan tidigare...

Jisses, känns superspännande men har som sagt inte fattat det riktigt än! Kände att jag behövde få ur mig det någonstans, och vart passar då bättre att vända sig än FL.. :) 
    Stort grattis! :)
  • Susanne1975
    mariafii skrev 2013-05-05 21:15:03 följande:
    Hoppar gärna in här jag med. Vi plussade i morse på BIM -1 :) har också svårt att fatta det och nu blir man ju nervös och hoppas på att det ska gå bra. BF 12 jan
    Grattis! Jag plussade på ÄL + 10 igår och har BF 14/1. Lycka! :)
  • Mymemlan

Idag har jag köpt världens bästa bralla. Sobea yoga pants, en mjukisbralla med underbara muddar som funkar för gravida och ickegravida, så fina!! :D

Pojke född -09, bebis jan 2014
  • sagalo

Jag kanske kan börja skriva upp mig på listan då så kan ni andra fylla på eftersom (i datumordning tex).. ja, om ni nu känner att det vore roligt med en lista :)

BF-lista
    12/1 - sagalo, 25 år, andra barnet

• Susanne1975
    Mymemlan skrev 2013-05-05 21:48:43 följande:
    Idag har jag köpt världens bästa bralla. Sobea yoga pants, en mjukisbralla med underbara muddar som funkar för gravida och ickegravida, så fina!! :D
    Jag längtar efter att köpa mammakläder, bebiskläder...att få förbereda för lillen. Får ge mig till tåls ett tag till ;)
  • Mymemlan
    BF-lista
    6/1 - Mymemlan, 22 (23 maj, 2013) och väntar andra barnet. 
    12/1 - sagalo, 25 år, andra barnet.
  • Mymemlan
    Susanne1975 skrev 2013-05-05 21:51:42 följande:
    Jag längtar efter att köpa mammakläder, bebiskläder...att få förbereda för lillen. Får ge mig till tåls ett tag till ;)
    det bästa med dom här är att många ogravida bär dom, världens finaste och skönaste mysbralla. Ganska dyra, men jag köper sällan åt mig själv och jag pluggar hemma på distans och bär ofta mjukisar :) 

Jag har redan sytt 2 dregglisar (syr barngrejor själv) till bebisen eftersom det var det sista av 2 av mina favorittyg ;) 
Svar på tråden BF januari 2014