• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • fluu
    annadenise skrev 2013-05-05 08:53:54 följande:
    Imorse vaknade jag och grät.jag hade så ont i höger ringfinger och de va svullet.jag har två ringar där.den ena fick vi av efter mycket slit och en massa lotion,men den andra guldringen fick min sambo knipsa upp.vi ska ta den till guldsmeden så att han får laga den.gråta för att man inte får av sig en ring?? Snacka om gravidhormoner hehe.för 1 mån sen hade jag inga problem att få av mig ringen..skumt.nu har jag tagit av mig alla ringar och vågar inte använda några.
    Gud,nu blev jag skrämd :P Ska helt klart byta till en lite större. Blir den för stor efter graviditeten får jag väl göra något åt det då.
    Verkar ha svullnat ännu mer över natten för idag får jag inte ens ringen över knogen.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • annadenise

De kan nog vara en bra idé

fluu skrev 2013-05-05 14:06:17 följande:
    Gud,nu blev jag skrämd :P Ska helt klart byta till en lite större. Blir den för stor efter graviditeten får jag väl göra något åt det då.

Verkar ha svullnat ännu mer över natten för idag får jag inte ens ringen över knogen.

• sunnydays

Nej va jobbigt att behöva klippa upp ringen.
    Kommer inte våga använda ringar utan att kolla så de går att ta av lite då och då :)

• Susanne1975

Hej! Jag fick mitt efterlängtade plus igår. BF blir 14 januari tror jag. Det är mitt andra barn. Jag har en son på 16 år sen tidigare. Hoppas nu detta går vägen! Har ett MA och MF bakom mig. 

• annnaz
    popcornplaya skrev 2013-05-05 07:41:02 följande:
    Annnaz: hur går det för dig? Nån mer blödning?

popcornplaya skrev 2013-05-05 07:41:02 följande:
    Annnaz: hur går det för dig? Nån mer blödning?

Ja det har fortsatt idag, men väldigt lite. Kom dock en pytteliten klump i morse med gammalt blod :( känns som man bara går på helspänn och väntar på att ett missfall ska sätta igång :(
  • Susanne1975
    annnaz skrev 2013-05-05 17:36:07 följande:

Ja det har fortsatt idag, men väldigt lite. Kom dock en pytteliten klump i morse med gammalt blod :( känns som man bara går på helspänn och väntar på att ett missfall ska sätta igång :(
    Jag hoppas det är en ofarlig blödning och inget missfall :( 
Svar på tråden BF januari 2014