• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sunnydays
    annnaz skrev 2013-05-04 18:09:37 följande:
    Kom lite mörk rött blod idag i trosorna:/ Sen när jag varit på toa har det varit lite på papperet.. Någon mer som haft så? Missfall på G kanske...
    Hoppas det bara är liten blödning. Har du ont i magen?
  • annnaz

Nä har inte ont i magen. När jag skulle haft min mens fick jag blödningar i ca tre dagar. Tänkte varför sätter den inte igång ordentligt. Var så lite att jag inte skulle ha blött igenom. Slutade sen och gjorde ett grav test som visade 1-2. Sen i onsdags gjorde jag ett till och det visade 2-3, vilket stämmer.. Sen idag då började brunröda blödningar komma, väldigt lite. Tänker att de kanske beror på att det finns rester kvar sen jag fick en liten "mens" när jag plussade? Eller är det missfall..

• sunnydays
    annnaz skrev 2013-05-04 19:13:43 följande:
    Nä har inte ont i magen. När jag skulle haft min mens fick jag blödningar i ca tre dagar. Tänkte varför sätter den inte igång ordentligt. Var så lite att jag inte skulle ha blött igenom. Slutade sen och gjorde ett grav test som visade 1-2. Sen i onsdags gjorde jag ett till och det visade 2-3, vilket stämmer.. Sen idag då började brunröda blödningar komma, väldigt lite. Tänker att de kanske beror på att det finns rester kvar sen jag fick en liten "mens" när jag plussade? Eller är det missfall..
    Betyder inte brunröda att det är gammalt? mf ska väl vara klumpar tror jag.
    Kan ju finnas mycke orsaker till att man blöder, att det inte gör ont är ju ett bra tecken!
  • Född89

[quote=69774198][quote-nick]annnaz skrev 2013-05-04 19:13:43 följande:[/quote-nick]Nä har inte ont i magen. När jag skulle haft min mens fick jag blödningar i ca tre dagar. Tänkte varför sätter den inte igång ordentligt. Var så lite att jag inte skulle ha blött igenom. Slutade sen och gjorde ett grav test som visade 1-2. Sen i onsdags gjorde jag ett till och det visade 2-3, vilket stämmer.. Sen idag då började brunröda blödningar komma, väldigt lite. Tänker att de kanske beror på att det finns rester kvar sen jag fick en liten "mens" när jag plussade? Eller är det missfall.. Jag tror att det är rester från den lilla blödningen som kom vid menstiden. :)

• Mymemlan
    Chaplin89 skrev 2013-05-04 17:37:34 följande:
    Jag fick inte göra cellprov under min första graviditet, det var i och för sig längre fram i graviditeten. Fick kallelse nu också och valde att avboka i rädsla för att riskera nåt! Du bestämmer ju själv om du vill ta cellprov eller ej!!
    vill inte skrämmas, men gör inte cellprov. Jag gjorde vul och cellprov samma dag i mars. Vi såg en fin bebis med tickande hjärta och gjorde cellprov som startade en liten blödning som dom sa var normal. Den blödningen ökade bara och slutade aldrig och efter massa avvisade besök i sjukvården och extremt dåligt bemötande fick vi missfallet konstaterat, eller rättare sagt kastat i ansiktet. SÅ jag är livrädd för alla sorts undersökningar nu, även om dom påstår att det inte var det.. 
    Pojke född -09, bebis jan 2014
  • fluu

Herregud vad jag är blödig denna gången. Grät i morse till barnprogrammet och för några timmar sedan friade sambon,gråter fortfarande.... han bara skrattar åt mig :P

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Mymemlan
    fluu skrev 2013-05-04 21:56:42 följande:
    Herregud vad jag är blödig denna gången. Grät i morse till barnprogrammet och för några timmar sedan friade sambon,gråter fortfarande.... han bara skrattar åt mig :P
    men grattis!! :) Bestämt ett datum eller förlovning först? :) 
    Pojke född -09, bebis jan 2014
  • Ofeigur

hejhej! plussade idag svagt på testlagrets test. BF den 10e jan enligt FL. Det är barn nummer tre för mej och två för min sambo. Vi har en gemensam dotter som fyller två i Juli och jag har en son som fyller 10 år i December.

• fluu
    Mymemlan skrev 2013-05-04 22:04:34 följande:
    men grattis!! :) Bestämt ett datum eller förlovning först? :) 
    Tack! Har tänkt att gifta oss på vår sexårs-dag, 15 augusti 2015. Men inte spikat än.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden BF januari 2014