• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • debbie85

Hej!

Jag hoppar in här också. Har startat en tråd för oss som är gravida med första barnet och som har BF i januari (www.familjeliv.se/Forum-2-293/m69694519.html) men det kan vara trevligt att få lite inputs från er omföderskor också! 

Jag har enligt beräkning med sista mens BF 140104.

Innan jag blev gravid så längtade jag så extremt mycket och trodde att jag skulle sväva på små moln bara jag blev gravid.

Nu när jag äntligen är gravid så har jag fått en massa jobbiga symtom. Först fick jag kraftiga humörsvängningar. Hade även molvärk som kom och gick men den är inte så farlig.

Nu har jag fått fler jobbiga symtom som extrem trötthet och ömma bröst. Rynkar på näsan

Jag ska jobba natt nästa vecka och är orolig för hur jag ska klara det.

Mitt humör går upp och ner. Min stackars fästman har fått många utskällningar för ingenting. Obestämd

Känner mig sätt så ensam om att vara så gnällig i början av graviditeten. Om jag är på såhär dåligt humör nu, hur ska det bli under resten av graviditeten då??? Rynkar på näsan 

28-årig Sthlmstjej bosatt i Skåne som väntar sitt första barn tillsammans med fästman. BF 140104. <3
  • fluu
    sunnydays skrev 2013-05-04 14:22:26 följande:
    Jamen dåså, då ringer jag väl nästa vecka då :)
    Vart bor alla?
    Jag bor i Växjö.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Elvinsmamma

Någon mer än mig som nyser som en tok? Sen extremt trött och utmattad.. Jag cyklar till jobbet varje dag och det är en halv mil ungefär och det brukar inte alls vara farligt tycker jag annars, men sen jag blev gravid känns det hur jobbigt som helst och har typ andnöd haha känns som om jag aldrig har tränat i hela mitt liv!! Herregud! Någon annan som har likadant?

• Född89

Har någon här gjort cellprov? Och, eller samtidigt som ni var gravid? Bm säger att det inte påverkar graviditeten. Och att man får inte göra cellprovet efter vecka 12. Är orolig att jag ska få missfall för det där cellprovet :( ???

Svar på tråden BF januari 2014