• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • fluu
    Ofeigur skrev 2013-05-04 22:10:02 följande:
    hejhej! plussade idag svagt på testlagrets test. BF den 10e jan enligt FL. Det är barn nummer tre för mej och två för min sambo. Vi har en gemensam dotter som fyller två i Juli och jag har en son som fyller 10 år i December.
    Grattis och välkommen till tråden.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • lamouri

Hej på er! Plussade idag och är så lycklig. Kul med en sida där vi kan följa varandra. Det blir (förhoppningsvis) mitt första barn nu och jag är väldigt förväntansfull, 

Hur mår ni och har ni några symptom än?

Kram  

• fluu

Hur tidigt börjar man samla vatten egentligen?!  Ringen jag fick av sambon sitter väldigt tight,men det är samma ringstorlek som passade utmärkt för två veckor sedan.... skumt,får kanske byta ring.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Ingenalls

Grattis till alla nygravida! Här är en till! Väntat tillskott i slutet på december, men blir mycket förvånad om det blir 2013.

• annadenise

Imorse vaknade jag och grät.jag hade så ont i höger ringfinger och de va svullet.jag har två ringar där.den ena fick vi av efter mycket slit och en massa lotion,men den andra guldringen fick min sambo knipsa upp.vi ska ta den till guldsmeden så att han får laga den.gråta för att man inte får av sig en ring?? Snacka om gravidhormoner hehe.för 1 mån sen hade jag inga problem att få av mig ringen..skumt.nu har jag tagit av mig alla ringar och vågar inte använda några.

fluu skrev 2013-05-05 00:12:09 följande:
    Hur tidigt börjar man samla vatten egentligen?!  Ringen jag fick av sambon sitter väldigt tight,men det är samma ringstorlek som passade utmärkt för två veckor sedan.... skumt,får kanske byta ring.

• FruGul

Men urs va hemskt! Tur att ni fick av den tillslut! Dessa hormoner!

• annadenise

Jag blev själv lite chockad.jag är absolut inte sån som gråter för småsaker..men de här är väl bara början? Hehe

FruGul skrev 2013-05-05 09:39:55 följande:
    Men urs va hemskt! Tur att ni fick av den tillslut! Dessa hormoner!

• FruGul

Jo jag har aldrig blivit så lätt rörd tidigare. Ryser och får tårar direkt..

Svar på tråden BF januari 2014