• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Doofie
    Ernst Hugo skrev 2013-06-24 23:34:37 följande:

Haha, lysande
    Är det?
    I just need a break from life.
  • Ernst Hugo
    Doofie skrev 2013-06-24 23:50:32 följande:
    Är det?

Ja, men Tyskland ger bra vibbar. Är halvtysk själv På fredag kommer mina kusiner hit till syrran och då blir det bratwurst och Flensburger Pils
  • Themis

Jag är torsk på körsbär.

Körsbärssaft, körsbärsglass, maraschinokörsbär med sju ton konstgjord färg som jag får klåda av, körsbärspralinerna som ingen annan vill röra med en 10-foot pole- GIMME!!

Jag tycker det är kul att ha lite orakade ben i gymet, bara för att se vilka som svimmar.

Jag samlar på drakar (fråga inte)

Jag samlar på vissa sociala tidsdokument, Frances Westins "Handbok  i barnindoktrinering" t ex är intressant att högläsa ur idag. De flesta skrattar så de gråter.

Jag gillar Dita von Teese.

Jag kan fortfarande äta Nötcrème direkt ur de små plastpaketen. Inte så stylish....

En av få säkra saker i livet: Den som accepterar skit kommer att få rikliga mängder av det.
  • Chocoholica
    Themis skrev 2013-06-25 00:22:11 följande:
    Jag är torsk på körsbär.

Körsbärssaft, körsbärsglass, maraschinokörsbär med sju ton konstgjord färg som jag får klåda av, körsbärspralinerna som ingen annan vill röra med en 10-foot pole- GIMME!!

Jag tycker det är kul att ha lite orakade ben i gymet, bara för att se vilka som svimmar.

Jag samlar på vissa sociala tidsdokument, Frances Westins "Handbok  i barnindoktrinering" t ex är intressant att högläsa ur idag. De flesta skrattar så de gråter.

Jag kan fortfarande äta Nötcrème direkt ur de små plastpaketen. Inte så stylish....
    Finns inget som är dåligt med körsbärs. Aldrig nånsin!
    Orakade ben... Är en mänsklig Chewbacca... Skäms
    Nej! Jo! Eller?
  • twain
    It's like being *ucked into a vortex.
  • twain
    Chocoholica skrev 2013-06-25 00:26:06 följande:
    Finns inget som är dåligt med körsbärs. Aldrig nånsin!
    Orakade ben... Är en mänsklig Chewbacca... Skäms
    Precis! Körsbär äger - fast jo, de där chokladbitarna med körsbärslikör kan jag kasta åt Themis håll.
  • Chocoholica
    twain skrev 2013-06-25 00:27:25 följande:
    Precis! Körsbär äger - fast jo, de där chokladbitarna med körsbärslikör kan jag kasta åt Themis håll.
    Åh de är ju så goda. Get in ma belly!
    Nej! Jo! Eller?
  • Kimona
    twain skrev 2013-06-16 23:20:11 följande:
    Ah men blä, Ernst Hugo.

Hur kan någon som passerat 5 år tycka att Singoalla är najs,

när det så tydligt smakar torrt, fast ändå b***?

*pekar mot utvisningsbåset*

Då måste jag varna dig för att bli gammal, för till kaffet får gubbarna och tanterna just Singoalla, eller såna där tråkiga Waffers
  • twain
    Kimona skrev 2013-06-25 00:31:17 följande:

Då måste jag varna dig för att bli gammal, för till kaffet får gubbarna och tanterna just Singoalla, eller såna där tråkiga Waffers
    Uh, tack för varningen! Död Jag ska försöka undvika att bli gammal så gott jag kan. Det verkar inte så roligt. Solig
  • Ernst Hugo

Jag är torsk på körsbär.

Enda som är dålig smak där är väl torsk

Dita är ju kultur och cremen från Printzells i Hässleholm kan ju bara ätas på ett sätt!!! 
Svar på tråden Vår dåliga smak