• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Ernst Hugo

Ingen???

• Feltryck01

Jag gillar all sorts musik, men jag är fortfarande en sucker för samma musik jag lyssnade på när jag var fjorton-isch. Pinsamt!

Sen tycker jag bättre om konserverade champinjoner när det gäller allt förutom på grillspettet...

• KristenTjej84

Jag älskar såna där dammsugare:D vi har samma "dåliga smak" när det gäller det i alla fall:D

• Ernst Hugo
    Musik skrev 2013-05-14 23:49:52 följande:
    Har hängt för mycket på familjeliv  Rynkar på näsan

Det var modigt erkännande
    Feltryck01 skrev 2013-05-14 23:50:35 följande:
    Jag gillar all sorts musik, men jag är fortfarande en sucker för samma musik jag lyssnade på när jag var fjorton-isch. Pinsamt!

Sen tycker jag bättre om konserverade champinjoner när det gäller allt förutom på grillspettet...
    Eller hur!!! samma här
  • Opappan
    MrsC74 skrev 2013-05-14 23:51:44 följande:
    Dammsugare är ju inte dålig smak.
  • Ernst Hugo
    Aileen Allannah skrev 2013-05-14 23:50:42 följande:
    Jag köper ibland någon skvallertidning för att få frossa i kändisarnas liv och leverne...

Men är det tacky?
    MrsC74 skrev 2013-05-14 23:51:44 följande:
    Dammsugare är ju inte dålig smak.
    Nja, lite bonnigt och lite dålig smak ? Skrattande själv då? vad är din grej?
Svar på tråden Vår dåliga smak