• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Ernst Hugo
    oOOo oOOo skrev 2013-06-14 18:09:23 följande:
    Do it Hugo. De är guds gåva till mänskligheten. Med tanke på att de är dålig smak så är de väl resultatet av någon källarstädning i himlen.

Njae, alltså när det gäller tofflor är jag mer inne på min gubbsmak. Till linnekostymen kan jag ha mina Stig Helmer-sandaler med snörning av märket Senator Solig På gränsen till god smak.

• fucktard

FEJK-foppa på jobbet.

Fast det var inte meningen. Skojävlarna gick sönder två dagar innan löning. Fejkfoppa för 100 spänn eller ordentliga arbetsskor för minst 600? Fejkfoppa såklart. Jag måste ju ha pengar till cigaretter och BiB-vin.

If you wanna do it, do it right.
  • oOOo  oOOo
    Ernst Hugo skrev 2013-06-14 19:05:19 följande:

Njae, alltså när det gäller tofflor är jag mer inne på min gubbsmak. Till linnekostymen kan jag ha mina Stig Helmer-sandaler med snörning av märket Senator Solig På gränsen till god smak.

Mycket sny...gubbiga Senator låter som bra smak, men hade inte opel en model som hette senator Solig
    Passar säker utmärkt till linnekostymen eller kvällsrocken med tillhörande pipa.
  • Ernst Hugo
    oOOo oOOo skrev 2013-06-14 19:34:22 följande:
    Mycket sny...gubbiga Senator låter som bra smak, men hade inte opel en model som hette senator Solig
    Passar säker utmärkt till linnekostymen eller kvällsrocken med tillhörande pipa.

Du kappar mitt ego och det uppskattas i vanlig ordning

En Opel Senator hade verkligen varit  dålig smak, men jag har nästan lika tacky bil-smak i vissas ögon  Btw, Senator tillverkades mellan 1977-93 och var länge tyska polisens favorit i många delstater.

• oOOo  oOOo
    Ernst Hugo skrev 2013-06-14 19:46:59 följande:

Du kappar mitt ego och det uppskattas i vanlig ordning

En Opel Senator hade verkligen varit  dålig smak, men jag har nästan lika tacky bil-smak i vissas ögon  Btw, Senator tillverkades mellan 1977-93 och var länge tyska polisens favorit i många delstater.

Jag vet ju att du kör stadsjeep (och Skeppshult Promenad). Jag kör också stadsjeep. Antagligen dålig smak i miljökretsar. Men min drar inte farligt mycket faktiskt.
  • Ernst Hugo
    oOOo oOOo skrev 2013-06-14 20:02:54 följande:
    Jag vet ju att du kör stadsjeep (och Skeppshult Promenad). Jag kör också stadsjeep. Antagligen dålig smak i miljökretsar. Men min drar inte farligt mycket faktiskt.

Förvånad Förvånad shit pommes, du har ju stenkoll på mig. Körde förresten och trillade med min cykel häromdagen när jag var sen på väg till en dejt, kanske var dålig smak hmm. Både styre & styrstång bockades så jag fick köpa nytt. Fick lite konstiga blickar av han i cykelaffären.
  • oOOo  oOOo
    Ernst Hugo skrev 2013-06-14 20:10:11 följande:

Förvånad Förvånad shit pommes, du har ju stenkoll på mig. Körde förresten och trillade med min cykel häromdagen när jag var sen på väg till en dejt, kanske var dålig smak hmm. Både styre & styrstång bockades så jag fick köpa nytt. Fick lite konstiga blickar av han i cykelaffären.
    Men stackars {#emotions_dlg.flower}
    Vuxna karlar som cyklar och trillar förtjänar lite konstiga blickar Antar att cykelhandlaren inte tyckte den sortens skada inte gick ihop med dina senator tofflor Hur gick daten då? Fick hon börja plåstra om dig? 
  • Ernst Hugo
    oOOo oOOo skrev 2013-06-14 20:16:31 följande:
    Men stackars {#emotions_dlg.flower}
    Vuxna karlar som cyklar och trillar förtjänar lite konstiga blickar Antar att cykelhandlaren inte tyckte den sortens skada inte gick ihop med dina senator tofflor Hur gick daten då? Fick hon börja plåstra om dig? 

Alltså vahettere, nu hade jag inte mina Senator varken när jag cyklade eller när jag lämnade in cykeln Daten var trevlig men resulterade inte i en repris.
  • twain
    Ernst Hugo skrev 2013-06-14 20:20:57 följande:

Alltså vahettere, nu hade jag inte mina Senator varken när jag cyklade eller när jag lämnade in cykeln Daten var trevlig men resulterade inte i en repris.
    Du kanske vill förklara varför? Flört Det är värt en egen tråd EH.
    It's like being *ucked into a vortex.
  • Ernst Hugo
    twain skrev 2013-06-14 20:27:02 följande:
    Du kanske vill förklara varför? Flört Det är värt en egen tråd EH.

Men det var ju arkitekten som jag berättade om i denna tråden. Hon föreslog picknik eller bio direkt efter första dejten och ni tyckte jag dissade henne när jag sms:ade att det kunde hållas öppet Jag skrev i söndags till henne och berättade hur det var

Var iofs på en annan dejt dagen efter men det är en annan historia Drömmer   
Svar på tråden Vår dåliga smak